【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

初戀都是中學Puppy Love 張秀文難忘回憶:只拖過一次手

發佈時間: 2020/11/27

初戀,不論sweet到漏,還是慘痛收場,總之令人回味的。張秀文、朱敏瀚、黃智雯和黎諾懿回憶那些年的初戀,各有不同滋味湧上心頭,但同樣都是忘不了。

「咪神」張秀文(Sammi)的初戀發生在中學時期,卻是短短不足一個月的puppy love,她說︰「嗰年大約15、16歲,要應付會考,對象係同級同學,佢算係壞學生,成績差,但人幾醒目,不過留班囉!我哋拍拖一個月都無,無錫過,連攬都無,只係喺商場拖過一次手,第一次亦係最後一次。」她說拍拖時雙方都好認真,她為男友仔花心思親手整禮物,對方亦送過一對情侶手鐲,回想起來仍覺得很sweet。

既然甜蜜蜜,後來為何無疾而終?Sammi嘆稱︰「我想專心應付會考,始終學業為重,唔想拍拖,但又唔覺意開始咗,最後我主動提出分手。」她與初戀男友讀同一間中學,雖然分手,仍偶有碰到,她坦言︰「見到有少少尷尬,分手後無再聯絡。(會唔會覺得玩人呀?)我初戀啫,未必係佢嘅初戀嘛,我好認真㗎,只係一齊嘅時候未諗清楚。」

黎諾懿 送自摺幸運星

已婚的黎諾懿與太太李潔瑩育有兒子「小春雞」,一家三口生活愉快,提到初戀,諾懿笑言︰「第一段戀情發生喺中學時候,個女仔好靚,其實同我拍拖嘅全部女仔都好靚。」

小時家境清貧的諾懿,慶幸遇到的女仔都並非大花筒,「啲女仔都會遷就我,行下公園同埋沙灘,去啲使錢較少嘅地方。以前拍拖真係好開心同埋純真,我會送小飾物同摺幸運星畀女仔嘅。第一段戀情維持咗一、兩年,其實次次拍拖我都係畀人飛,可能我個人好重情,其實每段感情都係經歷,會令人成長。以前拍拖好膚淺,除咗靚女,都要個女仔身材好,但時間耐咗就要睇大家夾唔夾。」

朱敏瀚 打排球結情緣

朱敏瀚的初戀對象是讀中學時的學妹,提起這段初戀,雖然稱不上浪漫,卻很回味。他說︰「當時加入學生會,藉住打排球認識佢,感情維持咗一、兩年。其實叫得puppy love,都係大家仲未成長,不過睇住大家一齊成長,都好開心嘅。」兩人最終分開,朱敏瀚稱主因是大家修讀的學科不同,身邊朋友又不一樣,漸漸愈走愈遠。

提到初戀的難忘事,朱敏瀚說︰「主要一齊嘅場合係喺學校,事關我有家人接送返學放學,基本上無乜私人時間。」他從未與女友單獨睇戲,每次睇戲都是與一班朋友,不過兩人不太介意有否獨處時間,總之一齊就很開心。

黃智雯 運動男最吸引

黃智雯在圈中數一數二跳舞出眾,原來她一直對「跳舞男」有好感,初戀亦是被男方的運動型style及舞姿所吸引。她憶述這段pure love︰「對方係中學同學,雖然係人生第一次對異性有感覺,但自己對感情向來好認真,唔係拖下手就當拍拖。(邊方面吸引你?)我唔係單憑外表就鍾意人,當然靚仔更好,哈哈!」

她續說:「我鍾意有才華嘅男仔,佢打籃球叻而吸引到我。佢係運動型男仔,跳舞都好叻,我哋發展咗只係年幾,之後都專注學業而分開,大家傾下偈,笑下都好開心,係一種純純的愛,就算一齊食麥記都好開心,唔會乜都計算,好pure。」

採訪︰Pauline

編輯:黃寶恩

美術:梁政敏