【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【Staycation】港夫婦住酒店自行搬床 因一件事需賠$5000:係我哋理虧

發佈時間: 2020/11/30

受新冠肺炎疫情影響,市民暫時未能到海外旅行,不少人遂到酒店Staycation。一名人妻近日分享,日前與丈夫到酒店住宿期間,自行搬動房內單人床,意外弄破床頭布牆,退房後酒店要求賠償5,000元,事主自感理虧並願意賠償,事後將經歷分享至社交平台提醒網民要留意。

一名女網民上周五(27日)在Facebook群組發文,表示近日跟丈夫預訂酒店雙人床套房Staycation,登記入住時希望加錢升級至海景房,櫃檯職員指該房型只剩下2張單人床套房選擇,但可免收300元升級費,事主便欣然答應。

進入房間後,事主見2張床僅相距約一尺半(約45厘米),遂與丈夫合力搬動其中一張床,將2張單人床合併成一張大床。

疑搬床時𠝹破床頭布牆

直至翌日退房回到家中,事主卻收到酒店的電話和照片,指職員清潔房間時,發現床頭位置的布牆被𠝹開,形容裂痕「大約係一支筆嘅長度」,形狀類似「左右掉轉『7』字咁樣」,露出少許棉花,事主坦言看到照片後「真係嚇親」,卻不肯定是否移動單人床時所造成,

「因為推嗰時又感覺唔到及聽唔到有撕裂布嘅聲音,張床有少少重,都要慢慢推,唔係好快咁推得郁。」

【早餐爭議】遺失餐券遭酒店拒絕用餐,港媽盛怒報警惹網民熱議,詳情即睇:【下一頁

自認理虧賠償$5,000

事主隨即向職員解釋,指床頭跟布牆尚有2吋(約5厘米)距離,強調「未必係我哋整到」,但始終是自己擅自搬動房間物品,認為「理虧係我哋」,為免「拗來拗去」,決定接受酒店的賠償方案,當晚向店方賠償5,000元,事後發文徵詢網民意見:

「我寫上嚟唔係想分析件事邊個啱邊個錯,只係想知大家有冇遇過/聽過類似情況而要賠錢畀酒店呢?」

網民:下次都係搵酒店職員搞

不少網民看到帖文後,均稱讚事主有承擔:「樓主有格、有人品,做過會負責,不會無賴抵賴」、「欣賞樓主承擔後果」、「多謝你分享呢個經驗畀我哋,我哋下次租房都要特別注意了」。有人則提醒酒店房內物品「唔好亂郁」,「所有破壞都要賠錢,哪怕只係跌爛隻杯」、「如果要搬床正式係打去前檯搵人搞」、「酒店本身配置嘅嘢,其實都唔應該亂郁」、「其實郁動房內傢俬,就有機會整爛牆身或地氈」。

此外,有網民分享自身經歷,「當年朋友把洗濕咗的衣服放在椅背上,想利用房內冷氣弄乾,點知脫色染到椅上,賠咗$3,000」、「喺英國酒店試過自己搬細床,刮花牆一大條痕脫灰,都係賠錢」、「因為皮膚問題一直搽藥膏,點知原來藥膏有輕微甩色會染到枕袋被套,酒店話洗唔甩要賠,我哋賠咗」。

【酒店Staycation】深圳五星級酒店被爆清潔黑幕,浴巾抹廁所擦漱口杯不消毒【附15大酒店播毒位】,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

撰文:蘇麗儀