【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

苑瓊丹願包艾威一日三餐

發佈時間: 2020/11/30

新冠肺炎疫情反反覆覆,不少食店或其他商戶都相繼倒閉,然而計仔多多的苑瓊丹(苑仔)卻嘗試在飲食業突圍。早前她和友人夾份投資熟食餸菜包,希望為無時間煮飯的上班一族帶來福音。苑仔邀請好友艾威到工場參觀,兩人更合力製作餸菜包。

苑瓊丹為生意不惜碌盡人情卡,邀好友拍攝宣傳片,她笑言周身人情債,惟有包老友一日三餐。艾威早前到工場客串做廚房技工,為食物進行加工,但見他的手法非常熟練,艾威自爆經常下廚,因而煮得一手好菜。他表示已趁機落order︰「雖然得一個人食,但可以訂晒一星期餐單,每日食乜都決定晒,幫襯佢仲可以煩少啲。」

艾威表示曾有計劃投資冰鮮雞生意,惟在籌備過程中卻發現困難重重,「我鍾意食嘢,都想學苑仔咁投資飲食業,不過我無資金嘛!早排有叫苑仔『做雞』支持我,係賣冰鮮雞,但發現競爭太大無得做。」苑仔則自爆不敢約艾威食飯:「因為佢次次食飯都要飲幾杯,怕佢飲醉之後會打我就大件事。」

唔敢認富婆

苑仔未有透露今次投資金額,笑言自己不算是富婆,只因為覺得這門生意有得做,她解釋︰「因為疫情關係無得出街,有朋友攞啲餸嚟屋企畀我試食,覺得幾好味就決定入股。其實都要睇時勢去投資,呢類熟食餸包應該有得搞,我負責做宣傳、度蹺,至於煮食、衞生就由拍檔代勞。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏