陳淑蘭
陳淑蘭

保持良好心態 老虎都要得嘅!

發佈時間: 2020/12/03

保持良好心態 老虎都要得嘅!

我哋嘅電台節目《開心日報》宗旨︰希望能日日發放多啲正能量。點先可以令自己充滿正能量?首先要由保持良好嘅心態做起。

心,係靈魂之本。一個人嘅心態,係會令自己對事或對人嘅態度有唔同睇法。每一日喺我哋身上,都可能發生一啲唔好嘅事,積極開朗嘅心非常重要。時刻話畀自己聽︰我掂!提醒自己,只要我去解決,無解決唔到嘅難事,最緊要畀自己一股勇氣去面對。

正如肥媽Maria Cordero唱嘅歌詞入面話齋︰「世事多變,豈可盡如人意?我一切決定都似係無乜意義。我拍住心口,不可不可再失敗。老虎都要得嘅得嘅得嘅得嘅一定得……」無錯,我係成段歌詞咁抄出嚟。但我唔係喺度呃稿費,我係想話,可以幫自己打氣嘅歌,或者戲,係絕對可以幫助增加正能量。

我天生都算係一個樂觀嘅人,但自知容易被人影響,因此當聞到附近勢色唔對,我會立即撤退。

所以我已經好耐無睇苦情片了,今年仲唔夠苦咩?唔好攞自己情緒嚟較飛。當個個都讚《八佰》呢套真人真事嘅戰爭片拍得好,sorry……我入去睇咗10分鐘,發覺情節太沉重,透唔到氣,我即刻撤退。自己知自己事,頂唔順咪死頂,離開嗰個令自己有負能量嘅環境,退一步海闊天空!

前兩星期,我啲朋友發信息話,又有我嘅負面報道,問我有無睇?無喎。因為嗰份報紙一向不盡不實,估到佢哋會搵啲最醜樣嘅相嚟繪影繪聲作古仔,既然都知睇完會被影響情緒,咁做乜仲要畀佢去影響?傻嘅咩?

自己爭取去靠近擁有正能量嘅人和事,心胸自然豁達。千祈唔好畀消耗你情緒嘅人和事常伴左右,要保護好自己嘅心態,先至能夠擁有更美好嘅未來。

又要再唱肥媽嗰首歌︰「要爭取快樂,老虎都要得嘅得嘅得嘅得嘅一定得!」絕對唔會嘥氣!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭