【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《快問快答》︳陳凱琳拍片搞笑扮老公鄭嘉穎 最不滿自己下巴同牙齒 仲有邊樣?

發佈時間: 2020/12/03

陳凱琳(Grace)與KOL閨密雪姨在五星級酒店的總統套房現身,以為兩人Staycation,原來是來拍片玩「你問我答」,短片放上社交平台未夠半日就已經超過7萬多點擊人次,兩人在總統套房如Home Tour般一邊行,一邊答問題,而30條問題之中,Grace難免都有提到老公鄭嘉穎和兩個兒子,好Sweet。問到最想學跳邊一隻舞,Grace即時阿媽上身說:「我想學跳Baby Shark,因為我想個仔開心囉。」隨即Grace就做出兩手開合的Baby Shark招牌動作,跳得似模似樣,相信兩個囝囝Rafael和Yannick一定睇得好開心 。

{{hket:inline-image name="06.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳同雪姨為何張大個口?原來係學老公鄭嘉穎大嗌。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳連彈琴都識,多才多藝,難怪雪姨形容佢係「人生勝利組」。(圖片:網上截圖)

兩人行到鋼琴旁邊,雪姨稱引以為傲自爆個人技能是考獲一級鋼琴,隨即大騷她所謂「一級」水準的琴技,彈了幾句《天鵝湖》,Grace忍不住踢爆她:「彈到錯晒,不如我教你啦!」Grace便坐下來一臉輕鬆彈了一段歌曲,雪姨即時拍手大叫:「黐線,佢點解會咁,既係香港小姐,人又靚,仲識彈琴,我真係輸啦。」

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳做乜要噓呢?佢話好驚啲小朋友認出佢,仲叫佢做「張保仔姐姐」。(圖片:網上截圖)

當節目被要求模仿一個藝人時,Grace秒速搶答:「咪就係我老公個廣告囉!啊~~~」見到Grace跟足老公鄭嘉穎張口大叫的樣子,這位人妻幫老公賣埋廣告,實在夠晒可愛。至於兒子Rafael會喜歡爸爸多還是媽媽多點?Grace笑笑口說:「好明顯呢條片我老公唔會睇,所以,當然Rafael係鍾意我啦。」講最不滿意自己的身體部位?估不到Grace對自己都有所不滿:「唔滿意個下巴啦,頸又太長,牙都可以直啲,仲有指甲呀,我係三歲小朋友指甲,好細隻,好似BB甲咁。」Grace騷出玉手,給大家見識一下她的「BB甲」。

{{hket:inline-image name="05.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳大跳Baby Shark舞步。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳手舞足蹈唱容祖兒的歌曲《我的驕傲》。(圖片:網上截圖)

至於Grace和 KOL雪姨既是閨密亦是生意上的拍檔,在10月雪姨一炮過以950萬現金,買下林燕妮的寶馬山故居,「有米」程度成為一時熱話。Grace不時會現身雪姨的網上短片吸睛。雪姨在今次短片亦有留言:「黐線,Grace真係好屈機,人又靚,老公又咁型,兩個仔又靚仔,仲彈得一手好鋼琴,佢先係真正嘅人生勝利組。」

陳凱琳拍檔「有貨」買林燕妮故居 Full Pay斬亂麻狠劈業主200萬下一頁

{{hket:inline-image name="08.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳自爆最不滿意是手甲,因指甲細得似「BB甲」。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳凱琳和雪姨勁老友,經常一齊拍片放上網上分享。(圖片:網上截圖)

撰文:衛紫敏