【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

歧視爭議|菲女戴金器外出街坊籲小心家賊 反被網民斥種族歧視:狗眼看人低

發佈時間: 2020/12/07

不少新娘出嫁時都會戴上金器,但戴金器又是否新娘的專屬權利?一名將軍澳女街坊日前在網上發帖,指目睹一名疑似菲律賓女傭戴上龍鳳鈪及金頸鍊,因而提醒當區僱主檢查家中金器有否失竊,並保管好財物,「以免讓家賊有機可乘」。對此,一眾網民反斥該名街坊涉嫌種族歧視,「望一眼就知人哋係偷?」

該名女街坊日前在Facebook群組「將軍澳主場」發帖,表示自己當日與丈夫在街上,目睹一名穿上連身裙、疑似「菲律賓姐姐」的女子,左手手腕戴上3隻龍鳳鈪,頸上又戴上了金鍊。當時,其夫不禁表示「前面個姐姐結婚呀?」

對此,事主直指「睇佢唔似結婚囉」,因此呼籲當區僱主檢查一下「屋企啲金有冇唔見」。最後,她又呼籲道:

「希望大家好好保管自己屋企財物,以免讓家賊有機可乘!」

外傭姐姐穿性感睡袍通屋走,反駁女僱主10點後係私人時間,詳情即睇:【下一頁

此事引來網民非議,由於事主關閉留言功能,因此有網民另開帖文炮轟:

「原來而家都有香港人睇唔起工人姐姐?人哋工人姐姐戴金器唔畀?乜嘢證據都冇嘅情況下就喺度開post問有冇僱主畀人偷金?要留意?話懷疑人哋偷嘢?望一眼就知人哋係偷?好心寒!狗眼看人低!」

不少網民亦留言直斥事主涉嫌種族歧視,「職業無分貴賤,如果個外傭姐姐真係偷嘢嘅,先要有證據囉!個主人如果發現畀人偷嘢,仲唔即刻報警咩」、「我上年聖誕真係送咗條成皮 (一萬元) 嘅金鍊畀我工人姐姐」、「我姑姐都成人畀人以為佢係『姐姐』,買餸畀人叫停佢話拎收據睇睇先。其實如果真係偷嘢又點會帶住啲贓物周圍走吖」、「唔明點解菲律賓人就一定係工人」、「人哋可能淘寶買啫,有平有貴嘅,原版主唔應該帶有色眼睇人」。

姐姐生日僱主送手機作獎勵,港媽自言幸運:首次請外傭便遇上她,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴