【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【網絡熱話】11歲女兒最實際聖誕禮物清單 媽媽如何神回應?

發佈時間: 2020/12/07

還有不到一個月就是聖誕節,大家諗好要送咩禮物未呢?外國有一位媽媽於社交平台上分享女兒的「禮物清單」,當中有十多份禮物,最特別的是她女兒把全部禮物都劃分了等級和估價,令人大嘆這位小朋友認真「識貨」。想知份清單有咩咁特別?即刻睇吓佢寫咗啲咩:

這位11歲的女孩將禮物分成3個級別:綠格──「冇嘅話會死」(I will die without)、紅格──「冇都OK嘅」(Will be OK without)、橙心──「好想要但冇都唔會死」(Really want but won’t die),夠生動之餘,仲畫公仔畫到出晒腸:媽媽你識做啦?在最想要的「冇嘅話會死」等級,她寫上牛仔褲、Hollister或其他服務店禮券、佛羅里達迪士尼世界入場券,還有最重要的iPhone XR,足足有4個綠色格仔,恨有之心昭然若揭。

{{hket:inline-image name="1207WLfeaturepageOK2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲小女孩對每項禮物自行評級和估價,十分搞笑。(圖片來源:Twitter)

在「冇都OK嘅」系列,她填上潤唇膏、布髮圏、戒指、貼紙和寶麗來相紙等物品。睇落又真係普通咗啲,甚至可以說是聖誕交換禮物時都不太想收到的東西,唔怪得冇都唔緊要啦。

至於「好想要但冇都唔會死」就有Vans、迪士尼商品和毛毛外套等;可見3個評級的禮物分野明顯,甚至與價錢掛勾,果然認真識貨!

雖然女孩的清單看得令人會心微笑,不過,她媽媽在Twitter分享時,加上了一個#KeepDreaming(繼續發夢)的hashtag,看來這位女孩「冇嘅話會死」的iPhone夢恐怕有點難實現了……

編輯:梁銚玶

接收全方位穩健財富管理資訊,請讚好「健康財富 Wealthy Life」Facebook:https://fb.com/Wealthylifehk/