【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《諸朋好友》︳林國斌自認不孝子愧對父母 一個動作被星爺邀拍《破壞之王》

發佈時間: 2020/12/07

林國斌(Ben)和方中信亮相無綫訪談節目《諸朋好友》任嘉賓,分享在娛樂圈工作一些難忘畫面及點滴。提到林國斌曾參予與周星馳的電影《破壞之王》演出,被問到為何當年星爺會找他演出時,Ben表示:「其實好簡單,因為星爺同藍潔瑛係好朋友,我嗰時成日同藍潔瑛、吳君如一齊玩,咁講開話有套戲個角色好啱我做,因而有機會同星爺見面,佢一見我就叫我唔好介意,你拉高件衫畀我睇吓,想睇吓我有冇啲肥肉之類。」Ben笑言當時有問星爺點解選中自己:「佢話有個角色叫咩大師兄(斷水流大師兄),個樣同我一模一樣喎!」被問到同星爺合作感覺如何時,Ben大讚星爺:「佢好叻,但拍戲有佢喺現場,大家都會好靜,個氣氛好嚴肅、好靜,同大家想像中嘅周星馳係好唔一樣。」Ben表示星爺很少即場度橋,他手指住大腦:「佢度嘅嘢喺晒入面,佢拍出嚟嘢唔係偶然,唔係突然無厘頭諗到拍乜就乜,佢根本完全係計好晒。」

【斷水流大師兄】林國斌59歲喜獲龍鳳胎群星到賀 武打黎明曾與梅姐相戀無疾而終下一頁

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌憶述當年周星馳找他演《破壞之王》的經過。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌難忘與吳孟達和周星馳拍戲的點滴,令他獲益不少。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌指星爺絕不無厘頭,他所拍每一個鏡頭事前都花心思諗過度過。(圖片:網上截圖)

在圈中打滾多年,今年已經60歲的Ben從來沒想過要大紅大紫,他視拍戲為工作,加上當年由普通特技演員,可以做到一個演員,後來仲做埋主角,已經感到好滿足亦無悔,他謂:「50歲知天命,記得40歳時都仲有團火,到50歲人化咗,大富由天、小富由勤儉,好多時唔好咁執著,爭到又點?而家睇化咗,個人都放鬆咗。」

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌笑言星爺一見他就叫他拉高衫睇Body。(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="01.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

回望過去Ben最愧疚是對父母,父親已離世二十年,當年顧着工作很少陪伴父親,母親現在已經90多歲且行動不便要坐輪椅。Ben自言曾對母親做了一件不孝事:「件事係廿年前,嗰時我哋住新界,我嗰晚約咗人去飲嘢,阿媽話坐我順風車出去深水埗,點知兜咗兩個圈都搵唔到佢要去嘅地方,我話趕時間叫佢落車,佢話唔識路,我叫佢問人,後來諗番呢件事,覺得自己好乞人憎,好不孝。而家阿媽叫我載去邊都得,天腳底我都載佢去,呢件事係我對家人嘅一個遺憾。」

{{hket:inline-image name="09.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

方中信稱當年年少輕狂,向所有得罪過的人致歉。(圖片:電視截圖)

至於方中信,佢係最早期返內地拍戲的香港藝人之一,問到是否很多艷遇?方中信坦言:「唔多唔少總有,問題係你敢唔敢啫,我就唔敢嘞,嗰時(單身)我都唔敢呀,我唔係太嚮往呢樣嘢,有手尾架嘛,唔好啦。(如果冇手尾跟?)講吓好,你知唔知咩叫CCTV,去到邊都有閉路電視,我覺得無謂影響自己,畢竟自己都有家庭同小朋友。」他稱自有小朋友後,現最愛是行街巿,不再留戀蒲酒吧。以前後生見羅樂林去九龍城買餸,現在他是羅樂林的接班人,經常出沒九龍城街巿,同賣菜、賣牛肉、豬肉、海鮮的檔主最熟絡。

 

{{hket:inline-image name="07.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌指當年只顧工作,忽略對家人的關心和照顧。(圖片:電視截圖)

 

{{hket:inline-image name="08.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林國斌指當年掛住去玩,趕阿媽落車,回想起自覺很不孝。(圖片:電視截圖)

撰文:衛紫敏

【梅艷芳前男友】林國斌爆曾兩度令成龍受重傷 認年少輕狂做爸爸後改變性格下一頁