【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

打工仔辛酸|結婚斟茶頻收老闆電話問公事 新郎新婚夜決心減薪轉工

發佈時間: 2020/12/08

不少打工仔放工回家後,難免會收到老闆的「奪命追魂Call」。有打工仔發文分享,指前老闆經常在收工後或放假期間,傳訊息給下屬著他們跟進工作,即使事主大婚當日,在向父母斟茶期間,依然不斷收到老闆來電詢問公事,令他當晚毅然決定辭職,並在新婚之夜跟妻子商討減薪轉工事宜。

Facebook專頁「辦公室日報」周日(6日)刊登讀者Edmond的投稿,他表示上一份工作薪酬高、待遇好,奈何老闆向員工施加極大壓力和「催迫感」,即使對方近半年間多次邀請他回巢,他仍堅決拒絕。

事主憶述,他在舊公司工作的3年間,每天早上10時要準時開會討論業績成效,但他坦言會議無重點可言,

「其實全部都係閂埋房門自己友喺度吹,主旨始終係畀壓力班員工去跑數。」

打工仔必睇|辦學校開公司為演藝新仔開路,馬浚偉:「做老闆唔好買起下屬條命!」,詳情即睇:【下一頁

放假照聯絡下屬講公事

此外,事主形容前老闆一味將員工「同化」成工作狂,不但不悅下屬準時收工,放工後或周末期間亦會不斷傳訊息和打電話給員工,討論公事或要求他們工作,平日凌晨也照樣聯絡下屬,事主坦言員工在工餘時間「唔使旨意安安樂樂行街睇戲食飯」,他舉例指:

「老細開咗個WhatsApp group(群組),如果佢Send(傳送)咗啲Information(資訊)或者問題出嚟,之後冇人Reply(回覆),佢係會特別Tag(標註)你窮追猛打,唔覆就直接打嚟。」

為養家忍受工作

儘管「有返工無放工」,但為養妻活兒,他一直咬緊牙關捱下去。事主指自己與妻子當時奉子成婚,需要錢擺酒結婚、供樓、買奶粉和尿片給小孩,如辭職再去找相同職位,薪水恐怕會少一萬多元,或不足以應付家庭開支。不過直至結婚當天卻出現一個「導火線」,令他毅然決定辭職,他憶述:

「我結婚當日,老細依然『轟炸』我,佢嗰朝第一個Message(訊息)係咁:『唔好意思知你今日做新郎,但我想問下許生嗰份Contract(合約)仲差啲咩?佢唔簽係咪有咩Concern(考慮)?而家啲價係點?』」

【家有惡妻】人夫每晚放工陪上司飲酒,惡妻轟炸式短訊迫回家交人揭另有內情,詳情即睇:【下一頁

行禮斟茶頻收老闆來電

事主認為,該老闆根本沒體諒過員工,指當天他和妻子向父母斟茶時,手機震個不停,令他「斟都斟得唔自在」。隨後他見有7個未接來電,遂行開回電老闆詢問何事,對方雖稱「唔好意思」,語氣卻充斥不耐煩,但其實內容並不緊急,僅追問有關客戶訂單的跟進情況,事主在當日決定辭職,他憶述:

「人哋洞房開開心心,而我洞房嗰晚就同老婆傾緊好唔好轉工......」

事主向妻子明言,轉工後月薪恐會「少皮幾嘢」,不過妻子卻毫不介意,更樂意「公一份婆一份」,一起分擔家庭開支,且寧願事主抽多些時間陪她,「唔好食餐飯都係咁覆Message」。

工作生活取平衡感滿足

事主其後透過獵頭公司覓得新工,現已任職新公司超過一年,期間前老闆仍不時聯絡他詢問公事,或是以高薪「利誘」他回巢。事主對此從未動搖,亦甚少回覆,坦言為回復工作和生活平衡而感到滿足,

「人工低咗,但開心咗、健康咗,因為有返自己嘅生活,始終每個人追求嘅嘢都唔同,最緊要自己舒服。」

【總有出路】中年人夫月入$4萬被裁壓力大,失業一年半愛妻陪搵工,人工減半轉行做司機養家,詳情即睇:【下一頁

 

文章內容獲「辦公室日報」授權轉載。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀