【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無綫長期服務金牌│韓馬利入行40年因病改變人生觀 鍾志光蘇恩磁30年來火花十足

發佈時間: 2020/12/08

無綫今日舉行《長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮2020》,頒獎給服務公司10年或以上的藝員。韓馬利(Mary姐)獲頒「40年服務獎」,效力無綫多年的她,被問到心情如何時表示:「時間真係過得好快,我同珍姐(曾勵珍)傾偈嘅時候都話好似舊年發生嘅事,但係我就好肯定唔會有下一個40年,公司應該都唔會再要自己,不過50年都仲有機會,最緊要係有健康。」

{{hket:inline-image name="Wh.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》林良明攝影)

韓馬利患腦膜炎險死 老公杜燕歌陪伴抗抑鬱 「只要有生命氣息都要感恩」下一頁

Mary姐上年8月在社交網站公布自己患上腦膜炎,並與與死神擦身而過的消息。她在醫院中跟病魔搏鬥半個月,出院後在家休養一段日子才正式復工。大病一場之後,她對人生有了一番新感悟:「自從去年患咗大病之後,體會到健康嘅重要,能夠好得番真係好感恩,因為我都有啲朋友係患過腦膜炎,但係醒唔番,所以我真係好好彩。」被問到會否因而減少工作量時,她則表示目前未有定案:「呢方面我都要思量一下,本身信奉基督教,我都希望可以繼續傳福音。」

{{hket:inline-image name="1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Mary姐去年曾大病一場,幸得老公杜燕歌悉心照顧。(韓馬利微博)

韓馬利腦膜炎險死體重暴跌7kg 情緒病復發無法進食狂冒冷汗下一頁

Mary姐去年從內蒙古工作返港後,發燒未癒,老公杜燕歌於是帶她去睇醫生。Mary姐檢查完在準備入院途中已經『斷片』,陷入昏迷長達一個多星期。慶幸留院期間病情好轉,休息約三個多星期就出院。大病初癒,Mary姐反應變慢,只能等待身體慢慢康復,她亦因為了解到長期臥病在床的無助和辛苦,而更關心長期病患者。

{{hket:inline-image name="5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Mary姐經歷一場大病,對人生有了新的感悟。(《晴報》林良明攝影)

在《愛回家之開心速遞》一劇中,資深演員雲集,因此當中有不少人都是今次頒獎典禮的座上客,如初戀Cafe老闆「佳叔」鍾志光和「二太」蘇恩磁就獲頒「30年服務獎」,而「KC」歐瑞偉、「Rebecca」沈可欣和「大小姐」林淑敏則獲頒「20年服務獎」。蘇恩磁接受《晴報》訪問時表示自己曾中途離開無綫,所以要再重新計算年數,實際效力公司的總年數遠超30年:「計埋嘅話,我諗就嚟攞50年㗎啦!」

{{hket:inline-image name="What.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》林良明攝影)

曾是御用師奶的蘇恩磁在《愛回家之開心速遞》中飾演龍家二太太,形象深入民心,個個街坊見到她都會叫聲龍太。她在1973年與伍衛國、盧宛茵、吳浣儀等人於無綫電視第二期藝員訓練班畢業,入行後很快就當上女主角,但其後的發展並不順利。她在嘗試轉行不果後,於1990年重返無綫。

《愛回家》二太蘇恩磁發放正能量「繼續追夢 妓女我都演!」下一頁

{{hket:inline-image name="6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

蘇恩磁指龍家演員合作得非常開心,每次齊人都要影大合照。(蘇恩磁微博)

鍾志光都不甘示弱,指自己亦效力無綫超過30年:「我一開始做體育世界,就係叫簽『紅單』,唔係正式簽合約,所以如果係嚟無綫服務呢,就係第31年啦!」鍾志光由體育界入行,在1997年獲邀客串演出劇集,之後就一劇接一劇拍過不停,皆因監製覺得他夠正氣,而且說話清楚有力,大有發揮。他又曾以《獎門人》及國際龍舟賽的主持身份出現在電視熒幕,被人稱為「萬能鍾」。

{{hket:inline-image name="3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾志光有好多個身份。(鍾志光IG)

蘇恩磁大談和鍾志光多次合作,二人甚有火花:「我哋係第一次做熒幕情侶,做咗好多套戲,做過我老公,,又喺《愛回家》同我做過過氣嘅男朋友。」鍾志光都笑指兩人關係千絲萬縷:「(我哋)又鬧過交,又攬過鍚過,關係好錯綜複雜啊!」

{{hket:inline-image name="7.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

兩人曾多次合作。(蘇恩磁微博)

被問到在無綫工作多年的感想,蘇恩磁表示快樂多於難過,雖然在工作辛苦時會不斷埋怨,但過後回望又會覺得開心,因為演戲是自己喜歡的事。鍾志光就指好高興能參與到多個體育盛事,多年來從沒錯過任何一個世界體育大事:「唔係我特別叻,只係因為我喺無綫做,先至有咁嘅機會。」

《愛回家》佳叔講波變演員 鍾志光演戲22年無放棄讀上碩士下一頁

{{hket:inline-image name="4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾志光入行以來未曾錯過任何一場世界體育盛事。(鍾志光IG)

至於做演員,鍾志光就指很高與得到不少前輩的教導,尤其是Mary姐:「初初入嚟拍劇集,有一套佢做我太太,佢好幫我,佢好體諒我哋新人,(例如教我哋)企位點樣唔好疊到光。佢唔會推你,而係會話:『鍾仔,你哋企過少少,呢個位』佢好循循善誘,令我好難忘,好多謝佢。」

問到《愛回家》往後的劇情走向,蘇恩磁就指現在慢慢令大龍生浪子回頭,三房之間將會再次掀起龍爭虎鬥。那麼佳叔又會否再有新戀情呢?觀眾可能要失望了,皆因鍾志光慨嘆將來未有感情線:「煒哥入嚟竟然淨係做一集,我本來好有希望㗎嘛,而家真係要死心啦!二太就畀大龍生獨佔咗,只係霧水情緣。不過我對佢仲有少少念念不忘,如果整條舊情復熾線呢,我諗都幾可觀嘅!」

{{hket:inline-image name="2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「KC」歐瑞偉和「大小姐」林淑敏則獲頒「20年服務獎」。(林淑敏IG)

{{hket:inline-image name="28.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

獲頒「20年服務獎」的還有「Rebecca」沈可欣。(沈可欣IG)

撰文:梁美賢
責任編輯:楊安莉