【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫巿奇招︳林盛斌成功考牌轉行揸巴士?陳慧琳謝霆鋒地舖租金大縮水

發佈時間: 2020/12/08

全球經濟被新冠肺炎疫情拖垮下,各行各業面對困境,藝人收入大減。早前林盛斌(Bob)在社交網上大呻一日內收到通知他12月及1月的工作取消及延期,令要養起一家六口的Bob好頭痛。

為了搵食,藝人無所不用其極,Bob在社交網上載短片,拿著一張紙的他興奮得蹦蹦跳,原來是成功考獲巴士牌,開心得跑到教車師傅前,給對方擁抱和握手,嚇得教車師傅都後退了一步。莫非Bob要搵定後路,轉行揸巴士養家?

{{hket:inline-image name="50.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

Bob將當日成功考獲巴士車牌的開心片段在上網分享。(電影公司)

{{hket:inline-image name="53.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

為拍戲Bob聯同王菀之一齊去學楂巴士及考巴士牌。(電影公司)


其實Bob是因為在電影《阿索的故事》中飾演巴士司機,為工作需要去考牌。Bob接受《晴報》訪問,講到學揸巴士到成功考牌,「係難㗎,巴士太大架,轉彎時間同揸私家車好唔一樣,用軚盤同踩油嘅力都唔一樣,入彎要遲少少先扭先轉,否則會壓到旁邊啲欄杆、車同交通標誌!所以,做巴士司機唔容易,啲客上上落落,仲要處理其他問題,要好好精神狀態先得,我好佩服所有巴士司機。考第一次係肥咗佬,今次係考第二次!」

Bob大膽踩入ViuTV FB惹過檔疑雲 覆負評被寸爆「小心方丈小器」【下一頁

{{hket:inline-image name="22.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

疫情下Bob工作量大減,要養起一家六口真係唔簡單。(林盛斌IG)


講到轉行揸巴士搵食?Bob坦言:「真係要揸就要再補鐘,再上吓堂先,要多啲路面經驗,先可以揸架車出去載客,唔係咁容易同簡單,但多個車牌旁身係開心嘅,多謝!拍到呢套戲令自己有所得著。」他老實不客氣推銷自己,「今次Po呢條片,係想運用吸引力法則,主動出擊搵工作機會,想話畀大家知,我考到巴士牌!如果巴士公司、旅遊巴公司或相關業務機構可以搵我拍廣告、搞活動,希望吸到啲工作返嚟!」

{{hket:inline-image name="23.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

揸巴士都係一個出路嚟!(東星娛樂)


另外,謝霆鋒和陳慧琳 (Kelly) 是圈中「舖王舖后」,面對疫情衝擊,磚頭都撐不住!有3間巿值超過3億的地舖的Kelly,但在尖沙嘴加連威老道的地舖,由年初至今未能成功租出,單是帳面就損失80萬。而霆鋒在中環的地舖租金跌幅6成多,收益大縮水。

{{hket:inline-image name="30.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「舖王」謝霆鋒因疫情影響,中環地舖有作適當租金調整,助租客度過難關。(鋒味FB)

{{hket:inline-image name="27.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳慧琳在尖沙咀加連威老道有雙號地舖,其中一間幾近一年無人問津租用。(東星娛樂)

撰文︰衛紫敏

是非女王︳葉璇拍內地節目成話題製造員 公開求復合內地前度小默再談戀愛下一頁