【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

回味太空艙逼爆床戲 羅天宇險被龔嘉欣扯甩底褲

發佈時間: 2020/12/10

羅天宇與龔嘉欣在新劇《香港愛情故事》中「激戰」連場,成功掀起話題,昨晚一集更上演太空艙火辣親熱戲。昨日二人出席宣傳活動,羅天宇自爆拍攝該場戲份時,僅穿內褲的他差點被嘉欣「剝光豬」,尷尬非常。

羅天宇、龔嘉欣、王敏奕及石修等昨日宣傳《香港愛情故事》,天宇與嘉欣即場擠進太空艙內,重演高難度親熱戲,之後天宇彈結他唱情歌狂冧嘉欣。至於在劇中發展老少戀的石修與劉溫馨,亦上演親密場面,劉溫馨坐上石修大髀,石修攬住女方一臉陶醉,相當玩得。

龔嘉欣表示昨晚一集中,與天宇上演床戲:「場戲我哋喺太空艙親熱,我要幫手除天宇條底褲。」天宇則尷尬透露幾乎守不住最後防綫:「試戲時我只着咗一條底褲,但差啲被嘉欣一手扯甩,好彩我即刻捉住,正式拍嗰陣我着咗三條底褲,唔想嚇親人。」

王敏奕寂寞過聖誕

另外,剛度過31歲生日的嘉欣,被指與馬來西亞富二代男友Bryan分手,但她仍獲價值近千萬的將軍澳新樓及名車揸手。嘉欣再三澄清說:「故事唔係真嘅,(與Bryan)開始同結束其實都無呢回事。呢啲傳聞對我都有影響,搞到其他人以為我『封盤』!」她強調物業是自己以首置形式購買:「我要做嘢賺錢供樓㗎!」至於同場的王敏奕以低胸裝示人,她指老公曾國祥身在內地工作,所以她將要度過lonely Christmas:「其實係working Christmas先啱,連帶我明年1月1日生日,都要工作中度過。」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏