【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

集體回憶|EO2入行20年突然再重組 四子邊個走晒樣?Eric有嘢講

發佈時間: 2020/12/12

香港男團不算多,於1999年成軍的EO2大家還有印象嗎?成員有Eddie(彭懷安)、Osman(洪智傑)、Otto(王志安)和Eric(謝凱榮),由當年20出頭,到現在個個40+,變了「中佬男團」,其實四子中Eddie和Otto仍有幕前演出,Eric則專注教跳舞 , Osman曾經轉戰銀幕,拍了兩部意識大膽的電影《永久居留》和《愛很爛》,當中《愛》片有全裸演出,令Osman擠身三級演員行列。

近日四子「合體」現身,與多年好友兼排舞師Dee接受無綫娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,原來今次四人重聚是獲Dee的邀請,為一個音樂企劃演出,將四子過去多首作品重新編曲及排舞,四子在MV最後部份客串演出,對EO2來說是一個值得紀念的Project 。

{{hket:inline-image name="51.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

EO2喺90年代係跳唱男團 ,時間不流人,咁快就成軍21年。(圖片:東星)

{{hket:inline-image name="07.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

EO2近日幫排舞師好友拍MV,四個變咗「中佬男團」,又嚟個集體回憶先。(圖片:網上截圖)

至於四人身型變化最大是Eric ,臉形身材明顯飽滿,中佬味十足,而今年爆出秘婚的Eddie,被老婆成功收服甩掉浪子味,而Otto經常孖住謝東閔行山做運動,樣貌和體型就Keep得最好,至於Osman就開班教跳舞,相信舞功方面一定沒有退步。Osman表示集合四子不是易事,因大家各有發展,他教學生跳舞,Eddie要拍戲,Otto就編劇工作,始終七年冇合體,大家生活和工作都不一樣。

【婚禮豁免限聚令】彭懷安疫情下迎娶圈外女友Ivy 「戴上戒指就多咗一份責任」下一頁

{{hket:inline-image name="31.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

冇認錯呀,係呀,係Eric呀,脹爆咗囉,要Keep下啦!(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="33.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Eddie又冇乜點變,只係由光頭仔變了光頭中佬。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="35.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Otto係運動型,經常同謝東閔去行山,身型亦係四人中最Fit。(圖片:Otto IG)

因為MV中四子有一顯舞技,Otto承認因近年很少跳舞而擔心應付不來:「好彩一埋位就好似師兄弟歸位,不過跳咗20次Eric都係跳錯!」被爆舞技退步的Eric笑言:「我特登!咁咪有改進嘅空間!其實我以為自己冇錯,跳得啱,但原來係錯!」而Eddie就直指Eric身型脹爆,Eric即解釋:「因為有咗小朋友,每日要照顧佢,完全冇時間做運動,而家我又鍾意食嘢,教完堂就拉隊去打邊爐,所以我奉勸大家做完運動真係唔好打邊爐。」

{{hket:inline-image name="57.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

當年樂壇難搵食,Osman有機會跳到大銀幕拍戲,喺電影《永久居留》就有大膽「男男戲」。(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="55.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Osman喺另一部《愛很爛》有全裸演出 ,成為三級男星。(圖片:網上截圖)

香港人最愛集體回憶,成軍21年的EO2會否開一個紀念演唱會?四子稱今次拍完MV,因為是客串,所有有點「唔夠喉」,而歌迷都向他們說演出部份太少,至於演唱會,他們謂:「想嘅,但都要講機緣,唔係話出嚟就出嚟,我哋自己四個去唱下K先,或者開Live唱畀大家聽。」

{{hket:inline-image name="02a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

EO2四子合體為排舞師的音樂企劃中的MV再展舞技。(圖片:Otto FB)

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

期待EO2可以開一個紀念演唱會,等大家可以一齊集體回憶一下。(圖片:EO2 FB)

{{hket:inline-image name="56.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(左一) 主播許文軒、排舞師Dee及組合EO2成員Osman、Eddie、Eric、Otto接受節目《StarTalk》訪問。(圖片:大會)

撰文:衛紫敏

打工仔寫照│麥明詩捱夜獲同事送蛋糕賀生日 素顏殘樣食完蛋糕繼續通宵開工下一頁