【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

今晚有牌打│70歲黃文慧「奶奶」上身頻頻食糊 視劉德華為親生仔 最抗拒一種戲

發佈時間: 2020/12/14

黃文慧(Bonnie)昨日跟莊韻澄到「AMM 亞洲心動娛樂」節目《今晚有牌打》受訪,與主持人林文龍和KOL達哥一邊打麻雀一邊聊天,Bonnie姐+麻雀枱,網友即時想起她在《嚦咕嚦咕新年財》中飾演腦退化「奶奶」一角,在麻雀枱上對付「新抱」梁詠琪……

「奶奶,你誅我呀?」,奶奶卻得親戚說「係鬆!你打乜我打乜叫鬆」,這段對白令香港觀眾印象非常深刻。

69歲黃文慧自讚後生係美女 享受單身 曾慘被嫌棄狂喊 為求生撐下去下一頁

{{hket:inline-image name="BONNIE2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Bonnie姐造型充滿喜感。(AMM亞洲心動娛樂Facebook截圖)

{{hket:inline-image name="BONNIE3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「係鬆 (章)!你打乜我打乜叫鬆!」(AMM亞洲心動娛樂Facebook截圖)

{{hket:inline-image name="lailai.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

真經典啊!(《嚦咕嚦咕新年財》網上截圖)

Bonnie姐直言疫情關係,已經有一段時間沒有約好友打牌,手癢癢。沒想到行家一出手就知有沒有,她在節目中不斷食糊,連打牌高手林文龍都甘拜下風,她更搞笑嫌大家打得慢,而輸家要接受懲罰遊戲,「阻住打牌」。由於遊戲規則要求大家打牌時要唱住歌說話,沒想到Bonnie姐靈機一觸用Rap來說故事,網友都拍爛手掌。而她重申不會爆圈中的麻雀腳名單,「唔講啦,我爛賭唔好爆埋人哋爛賭,我哋打千千聲 (銀碼) 呀!」

Bonnie姐笑稱戲演好多,先後在多家電視台服務過,不過從未得過獎,「套套戲都好過癮,《盲探》更加正啦!因為我要時裝戲吊威也、飛車、跑樓梯,飛來飛去!」至於最愛的演員,她稱每位演員都好好 (劉德華呢),「劉德華梗係好啦,我當佢係親生仔咁,不知幾錫佢。」

求叔戰勝大腸癌 75歲黃樹棠積極踏舞台做義工下一頁

{{hket:inline-image name="BONNIE1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

當劉德華係親生仔咁,簡稱「華仔」。(AMM亞洲心動娛樂Facebook截圖)

{{hket:inline-image name="mui.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

在1983年TVB劇集《射鵰英雄傳》中梅超風一角,她印象中武林大會一幕拍足七日七夜。(《射鵰英雄傳》網上截圖)

Bonnie姐入行多年,與佳藝、無綫、亞視、HKTV、香港電台、有線、ViuTV都有合作。她稱1998年之後沒有再跟電視台簽約,保持自由身。她堅持有一種戲不接,「唔接講粗口戲,我只係拍過一次,現場拍攝我都唔講,點知後來配音時又迫住要我講。」她表示拍攝1990年《天若有情》演舞女,其他演員大膽直接爆粗,導演則斥罵她講說話太斯文,最終她要講「X家剷」來完事。

Bonnie姐亦讚林文龍生性,不會埋怨、默默工作。林文龍解釋自己是悶蛋,拍劇雖然很忙,仍樂意接送當年仍是女友的郭可盈,「我唔怕悶,車佢開工、等佢收工、車佢返屋企。試過有次喺荒山野嶺拍外景,轉景時,劇組、演員一齊轉場,走晒,我冇跟去,自己喺山度呆等3小時。」

{{hket:inline-image name="lam.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林文龍自爆拍拖年代的暖男行為。(AMM亞洲心動娛樂Facebook截圖)

{{hket:inline-image name="127177956_236595551134710_7821408027372936869_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

難怪跟太太郭可盈咁多年都咁恩愛。(郭可盈IG)

責任編輯:楊安莉