【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自嘲同期藝訓班最醜小生 歐陽震華︰邊個可愛得過梁朝偉?

發佈時間: 2020/12/15

歐陽震華(Bobby)、宣萱早前為崔建邦(Amigo)的無綫清談節目《諸朋好友》任嘉賓,兩位經典熒幕CP在前晚播出的一集,互爆私隱又不時互窒,氣氛搞笑。Bobby提及自己在82年第11期藝訓班只是後備頂上,他感觸道︰「我哋嗰期邊個可愛得過梁朝偉?」

宣萱與Bobby可謂電視圈中最佳拍檔之一,合演過不少經典劇集,收視有保證。宣萱大讚老友為人真誠,卻踢爆他早年出埠開工時,以半桶水國語叫餸,誤將「咖喱魚頭」講成性騷擾的有味笑話。Bobby亦不輸蝕,嘲諷宣萱的身材是microwave(微波爐)。

談及當年考入TVB藝訓班,Bobby屬於後補學員,主持張秀文問Bobby是否真心覺得比別人差,Bobby回應︰「同班同學係張兆輝、梁朝偉、關禮傑,如果你係監製,會搵邊個做『賊』嘅角色?」他亦坦誠有自我洗腦,年輕時非靚仔亦非小鮮肉,戲言特別醜樣。Bobby又稱︰「我哋嗰期,邊個可愛得過梁朝偉?企喺佢隔籬係榮幸!」並稱讚偉仔有演戲天份是個天才。不少網友讚宣萱及Bobby夠合拍又爆笑。

崔建邦預告添食至20集

Amigo昨晚接受本報訪問,他坦言與Bobby相識一段日子,去年合作《伙記辦大事》再結緣,Amigo說︰「Bobby知我搵佢做嘉賓就一口答應,仲拉埋宣萱上嚟,可能見我個邀請短訊夠誠意!」他更大讚兩位嘉賓充滿默契,對答非常有趣。

Amigo預告下集內容,Bobby將談及13年在友人家中,疑因飲酒昏迷死過翻生的經歷;宣萱亦會大談感情生活,絕對令觀眾有驚喜。然而,Amigo透露節目將暫別觀眾,預計明年一月中再播︰「因為TVB節目調動,其實《諸朋好友》嘅嘉賓已經約咗,想趁呢個時勢畀啲溫暖觀眾。不過節目原定播13集,現時將添食至20集!」

撰文︰Steven

編輯︰陳禮恒

編輯︰梁政敏