【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

旗下餐廳疑多人食物中毒 黃婉曼致電不適食客道歉

發佈時間: 2020/12/15

黃婉曼近年積極在餐飲界發展,不過她在將軍澳開設的餐廳,本月初發生懷疑食物中毒事件,有七名食客不適。黃婉曼昨日出席前女子組合Freeze成員陳樂榣(Ally)的珠寶店開幕時,表示已向食客致歉,雖然事件對生意未有太大影響,但限聚令卻令生意大減四成。

黃婉曼、陳潔玲及黎燕珊等昨日出席陳樂榣的珠寶店開幕,黃婉曼對於餐廳七名食客懷疑食炒蛋及鬆餅後不適,她事發後立即停止供應蛋類食物,亦親自致電不適的客人道歉:「佢哋個個都係熟客,反而仲安慰番我轉頭,話對我有信心。我亦安排全公司20幾位員工做(新冠肺炎)檢測,全部都非常健康。」她表示事件對生意影響不大:「不過二人限聚令就令生意跌咗四成,好彩外賣仲做得住,我聖誕節都會叫自己餐廳外賣。」

陳樂榣投資過百萬,在疫市下擴充珠寶店門市,她搞笑說:「我將囡囡嘅嫁粧都投資埋落去,所以個女都算係舖頭股東。」她笑指女兒雖然只得五歲半,但已懂得招呼客人:「囡囡會叫人消毒,仲識拎塊鏡畀客人,希望生意發大啲,將來都係由囡囡繼承。」她又笑指女兒不想有弟妹:「佢唔畀我生多個,見我肚凸都一拳打落嚟話『唔要』。」

陳潔玲盼與鍾舒漫和解

另外,同場的陳潔玲與男友Victor結伴出席,陳潔玲與鍾舒漫(Sherman)最近有生意糾紛,有指Sherman欲向陳潔玲取回本金四萬元不果,於是入稟小額錢債審裁處,案件在下周二開庭。陳潔玲表示心情未受影響:「到時雙方會傾下協調下,睇下有無解決方案,我傾向解決件事,所以都提出咗方案,睇對方同唔同意。」但提到Sherman妹妹鍾舒祺代姊出頭,陳潔玲即十分勞氣,直指鍾舒祺曾來電用粗口罵她一小時。

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏