【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拒陳家樂陪做運動 連詩雅戴口罩跑步見暈要人扶

發佈時間: 2020/12/16

連詩雅(Shiga)與梁諾妍(Inez)昨日出席跑步機健力士紀錄活動,Shiga將挑戰在跑步機上跑12公里,她雖有跑馬拉松經驗,但預計「原地跑步」會感覺沉悶又吃力。不過她謝絕緋聞男友陳家樂陪跑,又自爆跑街見暈的經驗。

連詩雅稍後將在跑步機上跑12公里,希望與其他參加者一同破健力士紀錄。Shiga說:「喺跑步機跑無風景睇,感覺會比較悶,我鍾意街跑,好多人一齊跑,士氣都大啲。」一向鍾情跑步的她,第四波疫情前幾乎日日跑街:「不過呢排天氣凍,一星期只跑兩日。我多數一個人跑,跑嗰陣會戴口罩,但戴住跑好辛苦,試過跑到面青口唇白見暈,好彩有人扶起我。」

問Shiga為何不找陳家樂陪跑?她即避談:「我鍾意一個人做運動,跑步係可以令自己靜落嚟嘅時間,係減壓良方。(覺得壓力大?)2020年個個都壓力大,點都會有啲負能量,所以希望能放鬆自己。」另外,她透露因疫情關係,在聖誕及新年期間錯失幾個賺外快的機會。

梁諾妍呻交租有困難

同場的梁諾妍開設健身室,但因第四波疫情而再度停業,她無奈說:「依家健身室無收入,但又要交租,我同其他股東傾過,完約後搬去細舖,希望捱得過。」提到政府計劃推出新一輪保就業計劃,她說:「希望受惠啦,夠交兩個月租都已經好好!」另外,日前她為男友洪永城慶祝生日,準備了特別造型蛋糕,又po合照放閃,她笑說:「係佢(洪永城)同個蛋糕放閃,我只係唔小心企埋去。」有結婚打算?她說:「兩個人到某個時期,就會有共識去做,順其自然啦,好似跑步咁,慢慢一步步跑落去。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏