【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拆彈專家︳陳庭欣富貴男友傳暗交閨密 即時割席:唔正經女仔唔再聯絡

發佈時間: 2020/12/16

陳庭欣(Toby) 和圈外富貴男友楊振源(Benny)拍拖已兩年多,但Toby未有因其「正印女友」身份而起到阻嚇作用 ,男友經常被狂風浪蝶埋身,拍拖以來多次與其他異性傳出緋聞,先被傳與一個叫阿Yu的女子關係暖昧,繼而到落選港姐陳潔玲,有指女方經常出沒Benny的健身室宣示主權。到了上月,Benny又捲入無綫綠葉藝員謝可逸與失婚中女方潔盈(Jathy)的緋聞是非當中,有傳當年懷有身孕的Jathy曾想屈Benny是BB「經手人」。一單又一單的緋聞,Toby既往不究地大方為男友護航,力保「正印女友」之位。

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳庭欣和男友Benny經歷唔少緋聞,感情仍然打風打唔甩。(資料圖片)

{{hket:inline-image name="03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳庭欣否認Kitty係閨密,指唔正經嘅女仔要割席。(圖片:陳庭欣IG)

Jathy事件發生不足一個月,男友再次惹女埋身。有傳今次是Toby自己捉老鼠入米缸。事緣Toby為幫Benny的生意做宣傳,不時會介紹美容界的Model給男友認識,其中一個就是Toby的閨密蔡佩賢(Kitty)。Kitty自此就經常到Benny的酒吧打卡幫手宣傳,有指Kitty乘機向Benny投懷送抱,兩人瞞住Toby在酒吧私會,據傳Toby得悉後,曾兩度到酒吧撞破二人,Toby即時與Kitty反面割席,但未有向男友大興問罪。

{{hket:inline-image name="01.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

是非未有影響Toby心情 ,因為同爸爸慶生大過天。(圖片:陳庭欣IG)

{{hket:inline-image name="08.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

模特兒Kitty被指介入陳庭欣和男友Benny感情。(圖片:Kitty IG)

Toby接受《晴報》訪問,對於有傳男友暗撻Kitty,Toby心情平和回應:「篇文章有假有真。簡單地回應就係,我沒有介紹任何𡃁模。我跟呢個Kitty完全不是閨密,沒有經常出去吃飯飲酒,大家只是有共同朋友而已。因據報道所講『她喜愛背著男友暗交其他異性』,我最近都聽說過呢個Kitty係一個唔正經嘅女仔,所以我不再聯絡她,唔想近諸者赤,近墨者黑。另外,最近太多報道關於我嘅私人事,希望大家畀啲空間及私隱我,謝謝!」

男友捲入CEO「BB經手人」風波 陳庭欣直言唔開心 下一頁

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty喺IG經常Po性感泳衣相,身型確係不錯。(圖片:Kitty IG)

被Toby形容為「唔正經」女仔的Kitty ,據知她已有同居男友 ,她的IG以Model、曹星如「星女郎」 Ring Girl及《多功能老婆》LaLa來介紹自己,見她IG日前先出Po慶祝33歲生日,未有透露誰人陪她慶生,只寫着:「本來plan好的生日派對同生日飯都cancel 了,都多謝朋友幾日分批來我家裡同我慶生, 沒有華麗派對,簡單的心意,大家身體健康,開開心心,事業順利就好。」今日Kitty上載一張戴口罩新相,有網民留言 :「咪攪Toby嘅男朋友啦。」至於Kitty的IG相薄沒有和Toby合照,反而和簡淑兒、陳婉衡、蘇晧兒和黃穎君是好姊妹,經常聚會影相。

{{hket:inline-image name="14a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty原來同陳婉衡、蘇晧兒、簡淑兒和黃穎君先係閨密。(圖片:Kitty IG)

{{hket:inline-image name="10.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty在曹星如嘅擂台戰上站台舉回合牌 ,做「星女郎」Ring Girl。(圖片:Kitty IG)

撰文:衛紫敏

《#後生仔傾吓偈》︳馮盈盈爆前輩教路要戲假情真 讚嘆情感能跳出跳入神級境界下一頁