【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

遭陳庭欣割席 ︳星女郎Kitty被騷擾報警求助「明眼人知乜事不作無謂揣測」

發佈時間: 2020/12/18

被港姐冠軍陳庭欣指「唔正經」的蔡佩賢Kitty,有「星女郎」 (曹星如比賽時的舉牌女郎ring girl) 之稱的她,日前在IG上戴一張生日相,感謝朋友給她送上祝福外,亦似有就近日被指與陳庭欣的富貴男友楊振源 (Benny) 暗交事件,回應兩句,「有啲事情笑下咪算囉,明就明啦。」她下一句寫著,「被安排下嘅騷擾,早前已報警處理,我出入會小心架喇!」

Kitty未有在IG內詳細解釋事情,《晴報》聯絡上她了解事件,Kitty表示:「早幾日喺屋企附近畀人貼街招。(街招內容話你搶人男朋友?)都係一啲難聽嘅字眼,內容唔細講喇!因為佢寫埋我電話出嚟,我先決定報警,咁會安全啲。」莫非有人想發洩出氣?Kitty續稱:「唔知道有冇關,我唔想作無謂猜測。」

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

12月8日生日的蔡佩賢Kitty,沒想過生日會惹上是非,但幸得男友和朋友支持,未有影響心情。(Kitty IG)

{{hket:inline-image name="25.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty(前排黃衫)和Benny (前排左五) 相識多年,經常到男方家聚會,身為女主人的陳庭欣 (前排左四) 都在場。(Benny FB)

{{hket:inline-image name="22.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳庭欣男友Benny經常有是非和緋聞,今日有傳男方送豪宅給女友。(Benny FB)

被陳庭欣割席兼形容為「唔正經女仔」,Kitty沒有動怒,「佢講啫,有時好多嘢明眼人見到知乜嘢事,所以唔好猜測咁多,唔想愈描愈黑。」對於她與Benny的情事,及有兩人是經陳庭欣介紹而認識,Kitty謂︰「只可以話唔係事實,我好多年前已經識Benny,我男朋友都識佢,要澄清就係唔係陳庭欣介紹嘅。」

拆彈專家︳陳庭欣富貴男友傳暗交閨密 即時割席:唔正經女仔唔再聯絡下一頁

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty和籃球員Ryan拍拖8年,感情穩定。(Kitty IG)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

有Kitty電話號碼的貼街周街招,她報警備案。(Kitty IG)

Kitty與陳張敏 (Ryan) 拍拖8年,男方原來是香港甲一籃球員,效力南華球隊,「我同男友感情好穩定。(男友見到報道有冇戥你嬲?)佢額頭流咗兩滴汗囉,我同佢都係笑完就算,心情冇特別受影響!」為免被誤會,可會減少和Benny見面?「其實近排都冇聯絡,唔會刻意。」可擔心傳聞對model等工作有影響? Kitty稱不擔心,娛樂新聞看過便算。講到今日有報道陳庭欣獲男友Benny贈千萬豪宅作禮物,「報道都唔關我事,冇嘢講啦!」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

稱未有因傳聞而影響心情。(Kitty IG)

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kitty男友Ryan是甲一籃球員,對女友百份百信任。(Ryan IG)

撰文︰衛紫敏

56歲噩夢︳潮嫲劉美君飽受更年期困擾 乾眼症加抑鬱:想挖個眼球出嚟下一頁