【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

晴報小小編Gianna變身聖誕小特務 挑戰互動遊戲派禮物

發佈時間: 2020/12/21

聖誕臨近,今年打算如何歡度?晴報太太懷鈺和小小編Gianna,推介大家到太古城中心,參與別開生面的節日活動─變身小特務開心派禮物,各項遊戲除了好玩刺激,更是不錯的親子活動。各位家長,記得為小朋友做足防疫準備,時刻保持衞生。

晴報太太和小小編早前試玩太古城中心的《行動代號︰快樂聖誕》聖誕主題活動,於9大互動裝置及場景比拼身手,「每個遊戲都可以畀家長同小朋友互動,係唔錯嘅親子活動,每項考嘅嘢又唔同,例如專注力、模仿能力,甚至係體力。」

化身成為聖誕小特務的小小編Gianna,最愛玩「衝衝禮物車」遊戲─小特務要透過禮物發射炮裝置,將禮物成功派送到熒幕上的小朋友手中。晴報太太懷鈺笑說:「我哋好似變咗聖誕老人咁,派禮物畀畫面入面嘅小朋友,Gianna玩得好開心,仲玩咗3、4次呢!」

勝出秘訣:眼明手快+細心

至於小小編Gianna覺得最具挑戰的是「眼碌碌特訓場」,Gianna要在眼花繚亂的畫面中,於指定時間內找出目標的身影,「真係花多眼亂,但Gianna都玩得好好,最後都搵到好多呀!」

其他幾項遊戲,分別考驗小特務的速度、身手和體力等,晴報太太懷鈺分享當中秘訣「要成功贏出,最緊要係眼明手快同埋細心,呢兩樣對小特務嚟講最重要。」不過,輸贏還是其次,透過參與各款遊戲活動,既可體驗太古城中心「LIVE HAPPY」的生活理念,將同享聖誕、同享快樂的訊息傳遞開去,家長和小朋友齊齊玩,更可促進親子感情,「小朋友同父母一齊玩遊戲,過程會好開心,有好多親子互動合作嘅元素。」

着數位

由即日至12月27日,凡於太古城中心單日以電子貨幣消費滿指定金額,以及成功登記成為LIVE+會員,或出示LIVE+會員卡,即可參加笑笑口聖誕三重賞,換領豐富聖誕禮物。

撰文、編輯:余運慶

美術:梁政敏