【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

慎重考慮生B 袁文傑聖誕做老襯

發佈時間: 2020/12/22

袁文傑與女友張潔蓮拍拖九年,早前入紙註冊,將於月底前拉埋天窗。快將升呢做人夫的袁文傑昨日宣傳《愛.回家之開心速遞》時,雖然未有公布正式婚期,但露口風暗示將在普天同慶的聖誕佳節娶老婆。

準新郎袁文傑昨日難掩興奮心情,並透露在本周內迎娶張潔蓮:「差唔多呢幾日啦,近啲大節日。其實未落實場地,只係想兩家人簡單做個見證。呢個時候無得邀請朋友觀禮,或者等明年疫情過咗,再搞party同朋友、同事慶祝。」

婚禮將近,但他表示心情不太緊張,因為早在兩年前已準備結婚,但因袁媽媽病逝才押後。他說:「我都喺媽咪靈位前交代咗喜訊,啲朋友話就快少咗隻無腳雀仔,不過我年紀唔細,都到適婚年齡好耐。」他特別感激未婚妻張潔蓮:「女朋友好好,一直肯等我,又願意喺儀式上簡單啲。(造人計劃?)我有慎重考慮過,如果要生就真係要快啲決定,如果無就由佢。」

呂慧儀滕麗名提名視后

同場的呂慧儀和滕麗名雙雙提名視后,不過阿滕笑言想贏「最受歡迎電視女角色」獎,視后留給呂慧儀,視帝則會投「老竇」劉丹。呂慧儀同樣會投票給丹爺,對於爭視后則以平常心看待:「今年唔得就下年,下年唔得再遲一年,最緊要大家開開心心,獎項只係其次。最慶幸係拍到呢部長壽劇,可以日日開工同大家見面。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏