【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃宗澤想帶三點式蝦頭返家

發佈時間: 2020/12/22

伍詠薇與林盛斌(Bob)主持的節目《Tiger's Talk》,日前請來劇集《愛美麗狂想曲》演員李佳芯(Ali)、何廣沛、陳瀅、譚凱琪(Zoe)和楊詩敏(蝦頭)接受訪問。期間伍姑娘踢爆蝦頭與黃宗澤(Bosco)過從甚密,陳瀅更即時致電Bosco「嚴刑迫供」,沒想到Bosco公開向蝦頭示愛,場面搞笑。

節目中,陳瀅致電黃宗澤後,眾人即追問他是否對蝦頭有意思?Bosco笑說︰「我直情迷戀蝦頭十年啦,佢起勢用電眼電我,但電我嗰時永世唔着低胸裝喎,蝦頭出名身材好吖嘛。如果蝦頭着三點式企喺我屋企客廳,我真係會忍唔住。(有咩同蝦頭講?)蝦頭,I love you!」蝦頭則搞笑說:「我知Bosco好鍾意我呢類型,成日有意無意提起我。」

此外,李佳芯大談過往感情事,自言當年拍拖不久,男友便往外國讀書:「幾年來我無同其他人拍拖,佢都話無,咁返嚟之後再一齊番,不過我有啲懷疑。」Ali後來在網上發現男友出軌證據,立即斬纜分手。

何廣沛慘被「派帽」

譚凱琪試過在不知情下做了第三者,而何廣沛則經歷「被派帽」的男人最痛。何廣沛說:「十幾年前我喺外國讀書,雖然同女朋友已分手,但仲一直藕斷絲連,點知後來喺停車場見到佢同我室友錫錫,真係好難受,但因為我哋已經分咗手,我連嘈嘅資格都無。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏