【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自言自語傻笑被嘲「低低哋」 遭家人嫌棄拒一起過節 30歲男便利店打工5年視避風港

發佈時間: 2020/12/27

一份微不足道的工作,可能會為人帶來不一樣的溫暖。一名30歲港男在便利店工作5年,因經常自言自語和傻笑,被人嘲笑是「低能仔」;甚至獲家人嫌棄,在大時大節時拒絕一起做節,家人著他不要回家。然而,他視在便利店工作如獲「避風港」,老闆都大為感觸。

Facebook專頁「辦公室日報」上周一(21日)刊登讀者曾女士的投稿,指經營一間便利店5年,期間聘請過很多員工,有學生、主婦、中年轉行,亦有人暫時找不到人生方向,而大多數人都不會「長做」,唯獨一名男職員由便利店開業至今都沒有離職。

曾女士指,該名男職員30歲,化名阿朗,與一般人「有啲啲唔同」,

「例如會成日自己同自己講嘢,無端端自己笑,無法完完整整講出一句說話,而且佢會機械式咁講:『有咩幫到你呀小姐?』就算個客係男性,佢都只會講:『有咩幫到你呀小姐?』」

後來曾女士慢慢發現應該是阿朗太緊張導致,嘗試過幫他和教導他,情況有輕微改善。亦有客人和員工向她反映不滿,甚至指阿朗「低低哋」,惟曾女士不認同。她認為阿朗智力無問題,為他抱不平稱:

「叫佢做嘢由最初不知所措,到後來話頭醒尾,唔使叫都識得自動自覺去做,我感受到呢個男仔其實有下過苦功,只係應對方面比起其他人慢啫」。

便利店工作更自在舒服

不知不覺,阿朗已在便利店工作5年,曾女士考慮到便利店無法給予薪金上太大的升幅,遂問他有沒有打算轉工。阿朗聽後以為曾女士想解僱他,顯得非常慌張,又分享自己在茶餐廳打工時,被老闆和同事叫他「低能仔」,又會捉弄他,甚至當住食客面前責罵他,覺得非常難堪。相比之下,在便利店工作的感覺不同,

「而家喺便利店感覺唔同,除咗收錢,其他時間做好自己嘢就得,起碼應付到,唔使畀人閙,又可以自食其力,覺得好自在同埋好舒服」

弟弟明言不想一起做冬

曾女士又指,早前冬至,有同事想和阿朗調更,但阿朗完全不介意,她其後又勸他回家與家人做節,不過阿朗表示家人不太喜歡自己,其弟弟打算叫女朋友回家吃飯,明言不希望阿朗回家,「驚會影衰晒」。面對家人的態度,阿朗亦沒有埋怨,反而流露出體諒表情,更對曾女士表示:「舖頭暖好多,如果唔係萍姐(其中一個同事)調更,我喺街行仲凍,我鍾意呢度呀。」

曾女士聽後非常感觸,

「我覺得自己間便利店提供唔到好前途畀人,但原來對阿朗嚟講,我呢度係佢嘅大世界,係佢嘅避風港,起碼喺寒冬之下,佢喺舖頭裡面仲覺得溫暖,我第一次覺得自己間便利店唔止純粹係搵錢,原來仲可以幫到人。」

內容獲「辦公室日報」授權刊登。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊