【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

俄仔Ansheles 搞到阮小儀嗌攰

發佈時間: 2020/12/29

阮小儀為香港開電視主持的《小儀與13型男》,繼首集嘉賓「愛妻型」張繼聰後,新一集請來26歲、來自俄羅斯的「小鮮肉」Ansheles亮相,他在節目中帶小儀玩跳彈床,又玩VR虛擬遊戲,令小儀疲累不堪。她喘着氣表示︰「體能上我盡量配合,喺我休息嘅時候,佢就自己玩,好明顯佢仲有好多energy,但姐姐我就已經唔得喇。」

Ansheles笑言未試過「姊弟戀」,又指年紀太大的女士並非他那杯茶,他表示︰「大過我五、六年都接受到,但如果再大啲,就好似變咗媽咪,唔係my cup of tea。」談到戀愛經歷,Ansheles自爆初戀時只有五歲,但被對方請食「檸檬」。他又透露曾跟香港女仔拍拖,至於香港女仔跟俄羅斯女仔的分別,他回應稱:「大家都覺得俄羅斯女仔好靚,不過靚嘅時間好短,香港或亞洲女仔會keep得好啲。」