【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

連續2年無份爭視帝 陳展鵬睇好劉丹贏王浩信

發佈時間: 2020/12/30

《萬千星輝頒獎典禮》將於下月10日舉行,有傳無綫為造就王浩信再封視帝,決定抽起陳展鵬主演的重頭劇《唐人街》。陳展鵬昨日坦承已連續兩年無份爭視帝,不過他未有不快,反而睇好劉丹及林峯稱帝。

陳展鵬昨日為新劇《黯夜守護者》試造型,他笑言等足十多年,今次終於與同屬「亞視之友」的袁文傑及陳煒合作,十分開心。有傳展鵬無緣角逐視帝,將缺席頒獎禮抗議,他昨日否認說:「我未收到公司通知(出席),如果公司想我出席,我都會出席支持。(無劇出街唔開心?)咁又無,莫講話觀眾,如果一年幾套劇出街,我都覺得攰,角色又難以發揮,反而呢兩年靜咗,觀眾多啲選擇。」

提到「讓路」給王浩信奪視帝,展鵬說:「梗係唔會,如果你問我,我反而驚丹爺(劉丹)多啲。不過浩信已攞過獎,丹爺同林峯都未攞過,自己會支持未攞過嘅演員奪獎。」另外,展鵬被雜誌拍得與老婆單文柔睇中醫,被傳是想補腎追仔,他笑說:「其實啲相片係疫情前影,當時帶產後嘅太太睇中醫調理身體。」他自言本來短期內不打算再生:「睇完雜誌反而有啲衝動,目前會順其自然,生仔趁呢段時間,怕太遲生,自己無能力同小朋友玩。」

江嘉敏被男友嫌太重

同場的江嘉敏早前上載被男友「公主抱」的照片放閃,她笑指因男友30歲生日,所以出po逗男友開心。她說:「不過影嗰陣NG咗十幾次,男朋友叫我減下肥,睇佢抱起我個樣都有少少猙獰。」已減了十多磅的她笑說:「監製最近剪接《食腦喪B》,話我個頭好似足球咁圓,要剪走部分近鏡。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏