【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

謝東閔朱智賢放假愛玩煮飯仔

發佈時間: 2020/12/31

謝東閔、謝嘉怡、鄧佩儀及游嘉欣等昨日出席《明珠930》宣傳活動,一眾藝員以經典外國電影人物造型亮相。謝東閔和謝嘉怡模仿《鐵達尼號》主角出場,謝嘉怡表示97年上映《鐵達尼號》時僅得兩歲,印象不深,但重播的時候都有捧場。提到《衝上雲霄大選》才藝大獎得主楊銘熙表示,他曾與朱智賢(朱朱)一同在航空公司受訓,希望將來彼此有機會合作。謝東閔回應稱︰「我知佢哋有聯絡,佢都有問過朱朱一啲演出上嘅意見,我都期待將來佢哋有機會合作。」問到朱朱近況,他續稱︰「之前聖誕節我哋一齊食飯,因為疫情關係,多數留喺屋企煮飯,我同佢都會下廚,多數煮西餐,我煮乜佢都鍾意食。」

此外,游嘉欣憑劇集《香港愛情故事》人氣急升,她自言最喜歡睇《哈利波特》。她說︰「套戲睇咗十次,每次重播都會睇,尤其喜歡戲中嘅壞蛋角色。」游嘉欣坦言新年願望是得到更多演出機會。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明