【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖方紹聰玩飛索 畏高江嘉敏:喺崖邊喊咗個半鐘

發佈時間: 2021/01/05

江嘉敏、鄺潔楹(Judy)及趙慧珊昨日出席無綫J2新節目《野外步出》記者會,主持方紹聰(奶仔)在節目中邀請女藝員挑戰膽量,畏高的江嘉敏玩飛索,令她喊到花容失色。她笑指男友Anthony若趁玩極限遊戲時求婚,她會因太害怕而拒絕。

江嘉敏早前與方紹聰到東龍島拍攝《野外步出》,兩人大玩50米飛索,江嘉敏笑言過程嚇破膽:「奶仔本來話唔係好驚,點知佢嗌得好大聲,搞到我企喺崖邊喊咗個半鐘,當時我喊得好樣衰,啲醜態都被拍低晒,最後係導演推我出去。」她透露共挑戰兩次飛索,「第二次用咗五分鐘咋,有進步!」

江嘉敏自言至今仍未玩過跳樓機,又自爆說:「男朋友提議同我玩笨豬跳,佢話咁樣一齊『經歷生死』,感情會再進一步。」莫非男友趁機求婚?她即說:「唔係呀嘛,我接受唔到,唔好太離地,我唔想喺啲咁刺激嘅環境下做呢樣嘢。」另外,日前江嘉敏因忘記密碼,令銀行戶口被封,她搞笑說連日來身上只得500元現金:「不過呢幾日嗰500蚊原封不動,因為出街兩日都有朋友請食飯。」

鄺潔楹半空食燒賣

同場的鄺潔楹細細粒卻非常大膽,在龍脊玩滑翔傘時大呼興奮。她說:「監製話我係『有份量』嘅嘉賓,因為無其他女嘉賓夠膽玩。」她笑指玩滑翔傘時完全不怕:「我仲大膽過方紹聰,我仲帶埋『飛機餐』,即係燒賣上天食,因為要喺半空停留30分鐘。」她自言希望將來男友都會是大膽的人:「我覺得人一世物一世,咩都要試。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏