【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

增值自己狂練歌 劉佩玥︰周志文話我把聲太尖

發佈時間: 2021/01/06

近來不少藝人紛紛在網上分享生活,在疫情下增加曝光率,同時學習新事物增值。劉佩玥(Moon)積極做YouTuber外,又努力學習拍攝、剪片技巧,更抽時間練習化粧及唱歌,生活十分充實。

劉佩玥昨日到旺角出席化粧用品活動,她表示入行前化粧技巧相當麻麻︰「咁多年嚟不停練習,先叫化得好啲,我都有拍片分享下化粧心得。」大學時就讀電視電影系的Moon,對拍片、剪片相當有興趣,現在更親力親為,為自家YouTube頻道拍攝化粧及唱歌片。

Moon自言除了化粧外,亦十分喜歡唱歌,可惜受疫情影響,少了公開獻唱的機會,所以趁現在學好唱歌技巧,又向前輩胡楓(修哥)請教唱歌心得。她說︰「我同修修(胡楓)做節目,佢有同我討論唱歌技巧,畀咗好多心得我。佢話我唱得OK,但每日都要練習,日日練的話,就算唔熟都會變到熟。始終我唔係歌手出身,我好聽話日日用半個鐘練氣練歌,希望更加完美。」提到緋聞男友周志文是唱歌出身,Moon笑說︰「佢成日畀意見我,佢話我把聲太尖,得個『嗌』字唔係咁好,網民都話我有時講嘢太嘈,我依家都進步咗,只係世人對我誤解太深。」疫情下與周志文更多溝通機會?她笑說︰「我哋通常一大班人唱,限聚令唔可以多過兩個人,遲啲再約啦。」

恨攞飛躍女藝員

另外,Moon在周日舉行的《萬千星輝頒獎典禮》角逐最佳女配角及飛躍女藝員獎,她表示有信心得獎︰「每次我都好畀心機演每個角色,好似《降魔的2.0》播完一排,但大家仲記得同鍾意我嘅角色『啤啤』,已經好開心。(視誰為勁敵?)個個入圍嘅同事都強勁,不過我覺得最大嘅對手係自己。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏

攝影︰林良明