【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

原子鏸懷孕6個月照玩瑜伽

發佈時間: 2021/01/06

原子鏸(Marsha)去年宣布為摩洛哥籍丈夫Mehdi El Ajimi「一索得男」,預產期在三月。目前陀B超過六個月的Marsha,跟老公影孕照,腹大便便的她更示範瑜伽動作。Marsha笑說:「個肚愈來愈大,食飽覺得好似頂住,唞唔到氣咁,要趴喺度休息,所以我嘅食量同以前差不多,反而晚餐就唔食太多。」她懷孕後堅持做瑜伽及散步:「其實我做完瑜伽之後,發覺BB都會郁好多,好似喺肚入面一齊做瑜伽咁。老公開頭見我做瑜伽都有啲驚,但都支持我。」

疫情肆虐,Marsha也格外小心,外出後必定立即洗手及沖涼。問到身在美國的媽媽鄭佩佩會否很緊張?Marsha說︰「媽咪無特別緊張,我哋每日都電話聯絡,佢喺美國好少出街,我生完之後一定會帶小朋友去美國見佢。」她透露產檢時因BB用手遮樣,只看到鼻子:「我想佢似老公,因為男仔想佢man啲,但老公就話似我會靚啲。」