【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拒提參加新秀黑歷史 「生鏽」張振朗自嘲唱功得人驚

發佈時間: 2021/01/07

張振朗、龔嘉欣及劉佩玥等昨日宣傳劇集《堅離地愛堅離地》,為劇集獻唱主題曲的張振朗,原來06年曾參加英皇新秀歌唱大賽,可惜輸給洪卓立。振朗不欲回味這段「黑歷史」,自嘲當年無論造型及唱功,皆輸得有道理。

張振朗最近為劇集獻唱主題曲《差一些》,獲觀眾稱讚歌藝不俗。但當重提振朗06年參加新秀的往事,他即耍手擰頭說:「我依家直頭『生鏽』啦,唔好再提呢段黑歷史。當時真係獻醜,我諗番當年嘅造型同唱功,真係得人驚,唔贏絕對有原因,簡直不堪入目,大家忘記佢啦,千祈唔好搵番嚟睇。」他笑言寧願在周日的台慶頒獎禮食白果,也不想大家重溫當年片段。

至於以女僕造型上陣的龔嘉欣,則透露稍後跟羅天宇合唱,亦不排除踩入樂壇:「自己有份做主角嘅劇集,唱番主題曲會特別有感情。」嘉欣日前在《堅離地》的一場爆喊戲,引起網民熱議,嘉欣坦言:「套劇係三年前拍,睇到網民cap圖,回憶返晒嚟。我印象中嗰排睡眠不足,對眼乾到痛,全靠振朗傍住咋!」振朗笑說︰「嗰場戲我只係好似保安咁傍住啫,嘉欣真係好厲害。」

預告在熒幕前除褲

他們透露稍後還有一場飲醉搗亂戲,振朗表示自己再次在在熒幕前除褲:「唔知點解監製咁鍾意我除褲。不過好少有套劇20集都係講毒男,雖然套劇三年前已經喺大馬播過,無諗過依家香港播仲有討論空間。」他們笑指該場醉酒戲相當好玩,皆因監製讓他們在廠內盡情破壞:「我哋拍嗰陣玩到癲,仲整到成牆都係茄汁。」

採訪:Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏