【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

葛民輝恥笑小儀身形似小露寶

發佈時間: 2021/01/08

葛民輝日前應邀接受阮小儀主持的節目《小儀與13型男》訪問,被問到小儀是否他的約會對象類型?阿葛抵死說︰「體形係問題,出街嗰陣會諗,點解自己拖咗個小露寶出街!」

阮小儀與葛民輝在節目中「約會」時,重遊阿葛的成長舊地,期間阿葛自爆讀書時的暗戀對象︰「因為讀書太叻,好快就溫晒書,無嘢做咪『瘟女』,嗰時我做班長,有個女同學,老師話佢體弱多病,需要多加照顧,我就開始暗戀佢,但有一日佢送咗個汽水蓋俾我,上面寫住三藩市,同我講話要移民!嗰次情傷後,覺得自己唔應該喺世上談戀愛,係要等啲女仔嚟『戀』我。」

小儀跟阿葛手拖手約會,她笑言勁難得︰「識咗葛民輝咁耐,第一次同佢咁近,莫講話拖佢隻手,以前離遠叫佢都好興奮;拖佢手感覺好親切。其實我讀大學時都幾鍾意軟硬天師,不過佢哋當中,我會鍾意Jan(林海峰),因為公子啲、靚仔啲,但亦好鍾意阿葛嘅親切。」談到愛情觀,阿葛自言非常保守及傳統,他說︰「我嘅戀愛歷程唔順利㗎,往往一段關係都會有好多考驗,要識得遷就對方。」