【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

曾為蓋世寶自殘? 鄧健泓親解「刀仔拮大髀」因由

發佈時間: 2021/01/13

鄧健泓(Patrick)跟太太石詠莉結婚三年,成為幸福人夫的Patrick,日前接受倪詩蓓的新城電台節目《詩情廿四味》訪問,分享入行以來的經歷。Patrick大方提到舊愛蓋世寶(LuLu),更親自澄清當年他因分手而「刀仔拮大髀」的傳聞。

鄧健泓接受倪詩蓓訪問時表示,他主持《閃電傳真機》的三年間,與譚玉瑛、張潔蓮和蔡子健合作最多。問他當年是否與蓋世寶拍拖?Patrick大方直認,又乘機澄清當年二人分手後,他「刀仔拮大髀」自殘的傳聞。他說︰「我記得我執緊啲玩具,嗰時有啲玩具擺喺我床頭。攞緊機械人時,咁啱有把摺刀喺度,我睇唔到,一攞個公仔,把刀就喺我眼前跌落嚟,雖然避開咗,但就插咗落我大髀。」Patrick以往被標籤為花心男,他自嘲說︰「最大問題係大家覺得我樣衰,但我啲女朋友又幾睇得下…(妒忌你?)我都唔知呀!」

感恩陳志雲相助

倪詩蓓指Patrick唱歌拍劇表現不俗,可惜星途不順,Patrick坦言07年生活曾出問題,幸好獲陳志雲安排工作,事業重回軌道︰「佢(陳志雲)畀好多機會我,但惹來好多閒言閒語,我好唔開心,無晒信心。記得之後為張敬軒演唱會做嘉賓,我本來話唔好唱,怕被萬幾人噓我。後來好多人拍手同我一齊唱,我先知就算有一萬人鬧過我,都總會有三、四千人支持我。」

撰文︰娛樂組