【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍港版《大叔的愛》 黃德斌聞男男初吻勁尷尬

發佈時間: 2021/01/14

有指ViuTV翻拍日本BL神劇《大叔的愛》,找來黃德斌飾演大叔部長,與男團MIRROR成員呂爵安(Edan)及盧瀚霆(Anson Lo)大玩HeHe戀。黃德斌昨日未有否認接拍《大叔的愛》,更透露將在月底開鏡,但聞得可能要開齋與男仔咀嘴,德斌顯得超尷尬,似乎仍未有心理準備。

黃德斌昨日與MIRROR成員姜濤及楊樂文(Lokman)、林德信等,出席ViuTV新劇《太平紋身店》記者會。提到接拍港版《大叔的愛》,德斌表示仍未落實,但透露玄機:「講住先啫,詳情等佢哋(ViuTV)公布啦。不過真係有傾過,呢一套係瘋狂喜劇,以前從未拍過,好似話想月底開工。」

提到兩位《大叔的愛》小鮮肉對手,德斌笑言搞不清MIRROR「邊個打邊個」,但有留意姜濤的歌曲。問到拍攝時可能要獻出男男之吻,德斌坦言從未咀過男生:「咀BB仔算唔算?(會否介意要錫男仔?)到時再算啦!我拍大家係咪真係想睇先?大家推我去死,哈哈。」

另外,德斌與姜濤在《太平紋身店》中演父子,他大讚姜濤靚仔又乖巧,合作非常開心。

姜濤Lokman初嘗打戲

同場的姜濤在劇中首度拍打戲,更要應付一個對幾個的大場面,幸好拍攝順利沒有受傷。Lokman則扮演德斌年輕版,同樣要拍打戲的他,要兼顧講對白相當困難:「我唔小心用無情力打傷其他演員,我都有啲撞傷,打人仲難過跳唱。」早前MIRROR揚威叱咤頒獎禮,姜濤表示中風留醫的姜爸得知他得獎後,病況大有改善:「雖然疫情所限無得探病,但我之前送咗部新電話畀爸爸,佢都用嚟上網重溫我得獎嘅片段。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:顏玉玲