【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

網上開P 學友黎明齊賀壽 胡楓︰好正好開心

發佈時間: 2021/01/18

胡楓(修哥)今日89歲生日,他前日開網上慶生派對,與契仔張學友、張家輝等視像傾偈,又獲黎明拍片賀壽。修哥昨午接受《晴報》訪問稱︰「新抱幫我聯絡咁多人,事前都唔知有咁嘅科技(網上派對)!」

新冠肺炎疫情仍然嚴峻,修哥未能如過往般與家人聚集一起慶生,因此他的新抱決定舉行網上生日會。前晚TVB娛樂新聞台播出派對片段,多位圈中人如黃日華、苗僑偉等拍片祝賀,兩大契仔張學友、張家輝則以網上視像形式與修哥互動,令壽星公笑得開懷。昨午修哥回覆本報時,透露整個網上派對由新抱負責︰「新抱幫我聯絡咁多人,事前唔知有咁嘅科技,前日下午三點開始,我好似逐圍枱逐圍枱咁傾,我都唔知有幾多圍,好正!好開心!」

盼6月順利開騷

修哥坦言事前不知一眾契仔契女在網上祝壽︰「好多朋友都有嚟,我同學友、家輝有傾下閒偈,黎明都有錄video畀我,喺海外嘅孫同佢哋嘅小朋友又一齊唱生日歌!」問生日願望是否今年順利開騷?修哥笑言︰「原定上年嘅演唱會要延期,今年都book咗六月中嘅檔期,希望OK!」至於今天生日正日,老當益壯的修哥也不言休︰「我會返電視城開工拍《愛‧回家》,之後有兩個節目會幫我慶祝,夜晚就返屋企同家人食飯!」

撰文︰Steven

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏