【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

惡頂劣客|被暴躁客爆粗辱罵「有冇中五畢業」 商場女客服為養家拭淚繼續掛笑臉

發佈時間: 2021/01/21

香港一向被譏為「投訴之都」,服務業工作者不時要面對較為「難頂」的顧客。日前一名商場客戶服務員網上訴苦,指其年輕女同事為處理小朋友走失事件,被一名男顧客發惡指罵其「手腳慢」,甚至人身攻擊稱「一世都只可以做呢啲商場工,有冇中五畢業呀你?」事後女同事委屈落淚,卻又立即收拾心情面對其他客人,令事主不禁感慨各行各業的人都應該要多體諒別人的難處。

Facebook專頁「辦公室日報」日前刊登女讀者Sharon的投稿,她分享與一名年輕女同事在商場顧客服務櫃枱工作期間,對方所遭受的心酸事。事主指一般情況下,櫃枱會有兩位同事,足以同時應付兩位客人;惟當日卻遇到各種突發事情,包括有顧客報失銀包,另一邊廂又要處理小朋友走失事件,令二人忙得不可開交。

事主又指事項處理程序繁複,「要抄低好多資料,問好多嘢」,年輕女同事又要安慰走失兒子的家長,「身兼多職」,令等候隊伍越來越長。直至解決兩大難題後,後面的客人已開始「畀面色佢睇」,當中甚至有一名男顧客對女同事發火,「爆粗」狂罵:

「打分咁簡單嘅工都做唔掂,撳吓停車場飛,人哋問路就答,呢啲嘢有幾難做呀?咁嘅XX工都做到手騰腳震,你點做大事?你一世都只可以做呢啲商場XX工,你讀咁多書咪嘥晒啲錢?有冇中五畢業呀你?」

雖然當時有職位較高的同事前來向男顧客解釋情況,惟對方卻繼續將怒火發洩在女同事身上:

「你永遠做唔到大事㗎我同你講,我唔想理你頭先搞乜鬼,手腳慢就手腳慢,你份工大把時間咋,我等住你撳張停車場飛去見客㗎!遲咗你賠唔起!」

女同事默默拭淚 繼續工作

男顧客的說話引起圍觀,直至對方走後,被罵的女同事終於忍不住掉淚,卻又隨即拭乾淚水,繼續以專業的態度接待下一位顧客。事主見狀亦只好輕掃女同事背脊以示安慰,又表示其他在隊中久候的顧客都「黑口黑面」。

事後,另一名男同事對著該名女同事說她太懦弱,又訓斥她不應啞忍,「要鬧返轉頭,最多咪唔撈」。但事主並不同意,認為這男同事只在自己角度去批評別人,行徑其實與該名暴燥男顧客並無二致。事主又解釋,年輕女同事罵不還口其實有苦衷:

「佢屋企係單親家庭,媽媽手部勞損暫時返唔到工,有個細佬讀中學,而家小妹妹已經係全家嘅經濟支柱。疫情兼年尾絕對唔容易,想跳出去唔係一時三刻嘅事,佢冇咁好命可以唞下先,生活逼人,逼迫埋佢一家人。」

最後事主呼籲大家應多體諒他人,每個人都有自己的難處和故事,應該少些指指點點。帖文引起網民熱議,紛紛批評各行各業都應該要互相尊重,又鼓勵涉事的年輕女同事要加油:

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

  • {{hket:inline-image name="p_600.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="4.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="1.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="6.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="5.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="2.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="7.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}
  • {{hket:inline-image name="3.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

三分鐵熱度|看低紥鐵工以為輕鬆 港男豪言做3個月賺10萬 終做1日即辭職:鐵又重又曬,詳情即睇:【下一頁

文章內容獲「辦公室日報」授權轉載。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:林幸琦