陳淑蘭
陳淑蘭

栗子:童年的幸福滋味

發佈時間: 2021/01/21

栗子:童年的幸福滋味

好多人細個鍾意食嘅嘢,大個咗就未必鍾意食。而我竟然由細個到而家都咁鍾意食栗子。

栗子所帶畀我嘅感受,真係非同凡「響」--食完栗子放嘅屁,真係好響㗎!點解嘅?因為栗子中含有豐富澱粉,當大量澱粉進入腸道,不能及時消化,便會出現消化不良嘅情況,繼而令產氣菌大量滋生,導致氣體堆積喺腸道中,氣體就會以放屁形式從腸道中「砵砵」聲排出,爽!

細個嘅時候,每當去戲院睇電影,門口必定有糖炒栗子賣。當揸住包熱辣辣的栗子入場,一邊睇戲,一邊用牙同手剝開啲殼嚟食栗子肉,隻手就黐𣲷𣲷到散場,你有無呢個體驗?呢啲真係快樂童年回憶之一。

所以當而家我聞到有糖炒栗子嗰陣煙味,加上見到啲叔叔用鐵鏟不斷將啲黑砂加糖連帶栗子係咁炒呀炒,童年味道即時湧出。我時時都走去幫襯亞皆老街天橋底下面伯伯賣嘅炒栗子;有時仲買埋煨番薯,或者鵪鶉蛋……嘩!食完真係感受到大腸入面,氣勢磅礡,一放不可收拾!

栗子唔單止炒嘅好食,栗子蛋糕又係我超級喜愛嘅蛋糕選擇。而我只愛「西餅皇后」李曾超羣首創、以前嗰隻有鮮忌廉嘅經典栗子蛋糕味道,而家好少西餅店食得番呢隻味。

帝苑酒店嘅西餅部,就最似兒時嗰款栗子蛋糕味道,因此遇上朋友生日,我一定爭住買生日蛋糕,因為我一定去帝苑酒店餅房買佢哋嘅栗子蛋糕嚟慶祝,其實就暗中滿足自己嘅慾望,係咪好聰明呢?

講到最幸福嘅栗子味道,必定係我媽咪喺我細個嗰陣,時時整畀我食嘅栗子炆雞。整嘅步驟並唔算複雜,但唔知點解,喺任何地方食呢味餸,都不及我媽咪嘅手藝,唔係因為佢廚藝了得,而係有我媽咪嘅愛喺餸入面……

而家佢已經老咗,不便下廚,但嗰份幸福味道卻會永遠刻喺我個記憶體同心窩之中。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭