【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

戴祖儀鏡頭前出浴唔怕比身材

發佈時間: 2021/01/21

歐陽偉豪(Ben Sir)、戴祖儀、林穎彤(Bella)及曾淑雅(Jumbo)等,昨日出席新節目《港產旅行團》記者會。戴祖儀穿小背心上陣,Bella上身只穿運動bra top露纖腰,性感得來相當健康。戴祖儀在節目中與出名身材好的Jumbo一起拍出浴鏡頭,祖儀笑說:「我哋被安排到酒店staycation,望住個靚景出浴,當時我喺浴巾入面着泳裝。(擔心身材被Jumbo比下去?)Jumbo不嬲喺節目擔當騷身材。」不過Bella踢爆祖儀經常自誇身材出眾,令祖儀尷尬狂笑。

Bella在節目中挑戰行山,她說︰「平時好少行山,但拍完呢個節目之後,就愛上咗行山。開頭行嗰陣覺得好辛苦,有諗過放棄,我直頭想call飛行服務隊!後來我聽人講,話好似只可以免費call一次飛行服務隊,於是我將呢個quota留起,真係有緊急需要先用。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明