【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

用老公錢投資 苑瓊丹要做上市公司老闆

發佈時間: 2021/01/22

苑瓊丹(苑仔)一向甚有生意頭腦,除早前進軍飲食業,近日更宣布投資超級市場。超市日前才正式開業,但苑仔已經雄心壯志,豪言以上市做目標。

日前苑仔與其他股東出席超市開幕儀式,心情大靚的她滿場飛招呼來賓,而本身瓣數多多的她,做每種生意都信心十足,她表示︰「我會以上市做目標,靠我自己就梗係做唔到啦,好在識到一班老實唔呃人的拍檔,佢哋做實事,我負責做宣傳,咁就一齊打天下。」苑仔又指藝人做生意容易被欺騙,自己也擔心會損手蝕入肉,所以選拍檔十分困難。苑仔又笑謂︰「如果有朝一日,可以過過上市公司老闆癮,咁就一生無憾。」

賺了見面時間

苑仔坦言將不斷擴充業務,目標每區都有新店開張︰「超市走貼地路綫,希望街坊慳到錢,我們又賺少少咁囉!加上我有做即食餸包品牌,依家一條龍咁做,愈搞愈大,多錢過我老公。(你有錢啲定老公身家豐厚啲?)傻啦!我啲錢係我嘅私己,佢啲錢係賺嚟養我,所以永遠都係我贏晒。」苑仔笑言老公不介意她忙碌而沒時間拍拖,就算多個月不見也沒所謂,她表示︰「唔係我哋感情有問題,而係我哋生活習慣係咁。之前無疫情,我去內地拍戲一走就幾個月,無信任維繫唔到,所以過去年有疫情無得離港開工,佢賺晒見我嘅時間,我當然要用佢啲錢去投資做下生意啦。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰顏玉玲