【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被黃翠如鬧八公 蕭正楠嗌冧︰打者愛也

發佈時間: 2021/01/25

蕭正楠與老婆黃翠如經常打情罵俏,最近翠如重拾文青興趣整陶瓷,在社交網分享製作片段,誰知蕭正楠大玩「花式自殺」,質疑翠如打爛杯,換來太太一句「八公」稱呼。蕭正楠前晚提起被翠如責罵,竟然「被虐狂」上身,又冧又開心。

黃翠如日前在IG分享製作陶瓷的短片,她在片中顯得專注又享受,並留言說:「每次整陶瓷,頭髮、衣服、手,都有好多泥。Messy happiness。」但蕭正楠破壞太太的文青氣氛,留言問:「唔通屋企又打爛杯?」翠如即以笑到喊Emoji回覆他說:「八公。」阿蕭前晚出席籌款節目《慈善星輝仁濟夜》時,開心說:「翠如整陶瓷好sweet嘅,佢親手整咗兩隻杯,一隻佢嘅,一隻我嘅。」

阿蕭不忘取笑翠如經常打爛東西:「佢四肢有啲唔協調,行路都仆親,我要飛身扶住佢。」提到被翠如責罵「八公」,他竟說:「聽落甜絲絲,係打者愛也,互相虐待啫!我唔會鬧佢,我係男仔,梗係遷就佢。」另外,早前阿蕭拍飲食節目,因有餐廳員工確診,他被列為緊密接觸者而要隔離,他表示現已重新拍攝節目:「差唔多拍完,我喺鏡頭後即時戴口罩,對稿都會保持社交距離,保障自己同他人。」

郭柏妍拗柴上陣

同場的港姐謝嘉怡、陳楨怡及郭柏妍,前晚聯同《#後生仔傾吓偈》主持游嘉欣等表演雜技舞蹈,郭柏妍說:「我練習時叉錯腳,整親手指同拗柴,有少少腫,但都行到路同表演。」至於謝嘉怡曾在直播節目忘記台詞兼疑似爆粗,不過她前晚完全不擔心講錯話:「今次傾下偈,唔使特登講啲咩。」

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏