【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

婚後首個生日 袁文傑獲《愛.回家》仝人驚喜賀壽

發佈時間: 2021/01/29

袁文傑去年與拍拖多年的張潔蓮(Jackeline)拉埋天窗,袁文傑昨日首次以人夫身份過生日,正趕拍《愛.回家之開心速遞》的他,獲劇中女友「熊尚善」滕麗名等準備生日蛋糕驚喜賀壽。踏入52歲的袁文傑,只望與太太簡單開心生活便滿足。

袁文傑昨日在工作中度過生日,《愛.回家》一眾演員特地為他準備驚喜。原來眾人在熊家場景拍攝時,「熊尚善」滕麗名神神秘秘躲在一旁點蠟燭,然後與熊家上下一起唱生日歌,令「潮偉」袁文傑非常開心,他留言說:「實在太驚喜了,感謝阿滕一早預備的蛋糕!」

袁文傑接受本報訪問,笑言生日全日都要開工:「朝早拍《愛.回家》,夜晚仲要開工,得中間幾個鐘空檔,可以同老婆一齊食飯。每年過生日都無特別慶祝,反而Jackeline會安排好,其實一齊簡簡單單食飯已經好開心。生日願望希望疫情快啲過去,市面回復正常。」

農曆年將至,袁文傑與太太首年派利是,他笑說:「今年會少咗𢭃利是機會,不過派都開心嘅,我哋都好期待婚後第一個新年。」他踢爆老婆唔慣做袁太:「有時同佢一齊去街,途人見到我哋會打招呼,嗌我哋『袁生袁太』,Jackeline就會話『佢叫我袁太!』其實好開心嘅。」

笑張潔蓮唔慣做袁太

談到正拍攝另一新劇《黯夜守護者》(暫名),袁文傑透露與「亞視之友」陳煒演情侶:「我個角色係凡事以煒哥為先,我哋關係一直幾好,唔激情但無風無浪。我個角色明明係好男人,但煒哥偏偏唔答應嫁畀我,直到我喺上海發生咗啲事,返香港後同佢嘅關係就變差。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明(部分)

編輯:李潔盈

美術:梁政敏