【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廖碧兒唔急生仔樂做「狗奴才」

發佈時間: 2021/02/04

廖碧兒(Bernice)、林曉峰(阿Lo)、夏雨及囝囝黃奕晨昨日錄影ViuTV節目《是滴是友》。去年曾有傳Bernice與富豪盧啟賢在今年三月結婚,但二人近日互相稱呼對方為好友,疑似關係「降呢」。不過,Bernice日前在社交網po生日時跟親友慶祝的照片,盧啟賢亦是座上客,雙方關係撲朔迷離。昨日Benice被問及會否爆婚訊,她回應︰「我真係結婚會同大家講。」談到在生日聚會時盧啟賢坐她身旁,她回應︰「我同佢一直都係朋友,大家聖誕、新年都要隔離,咪趁lunch聚聚。(心急結婚生仔?)我已經有七隻狗仔,人仔唔使咁急,依家搵錢先。」至於阿Lo提到曾志偉回歸無綫任高層時︰「我有恭喜佢同祖藍。(重返無綫?)呢個世界無嘢無可能。」

另外,夏雨透露今次是首度父子檔做節目嘉賓,亦是第一次踏足ViuTV。他承認有睇囝囝演出的劇集,可覺得囝囝有甚麼地方需要改進?夏雨稱︰「改進就永要都有得改進,你叫我再演一次《溏心風暴》都有得改進。(父子檔拍劇?)如果有人搵,又有合適角色都唔會抗拒。」