【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

有共識唔戴婚戒 朱慧敏叫醫生老公做BB

發佈時間: 2021/02/05

朱慧敏昨日孖老友王賢誌(Vinci)及林子博等到粉嶺做義工,向長者大派福袋。朱慧敏上月嫁給養和醫院心臟科醫生陳良貴,榮升陳太的她明顯容光煥發,又透露從未稱呼丈夫做「老公」,反而會叫對方做「BB」,肉麻又甜蜜。

新婚朱慧敏昨日沒有戴婚戒現身,她解釋與老公早有共識,在外不會戴婚戒︰「我哋婚前已經協議咗唔戴婚戒,陳生(老公)因為職業關係,成日都要洗手同戴手套,戴戒指唔方便,所以會擺喺屋企。」她表示婚前已有執屋做家務習慣,所以已習慣人妻生活。她又自爆從未叫丈夫做「老公」,問到雙方暱稱?她甜絲絲說:「佢係陳醫生,我喺鏡頭前要維護佢專業形象。我喺人前叫佢『先生』、『丈夫』,喺屋企就叫佢BB、Baby,佢就會叫我『hello my wife』,我哋相敬如賓!」

王賢誌提早慶祝情人節

問到朱慧敏何時開始造人大計?她說:「計劃一、兩年後,都係順其自然,我哋都鍾意小朋友。」身旁的王賢誌聞言,即取笑朱慧敏「年紀唔細」要快點生B,又自薦做契爺幫手湊B。朱慧敏與老公日前開live,吸引超過20萬點擊率,她大讚老公口才好轉數又快。另外,王賢誌表示另一半回澳門陪伴親人,所以兩口子分開過年:「因為去澳門要隔離21日,如果我過去可能只留到一、兩日,惟有各自陪屋企人過年,不過我哋提早慶祝咗情人節。」

撰文、編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏

攝影:林良明