【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

藝人過年習俗 牛女陳煒碌柚葉沖涼洗走衰氣

發佈時間: 2021/02/08

牛年將至,原來圈中有不少牛仔牛女,除了出名勤力如牛的天王劉德華外,陳煒、謝東閔及應屆港姐季軍郭柏妍同樣屬牛。來到本命年,三位牛朋友原來各有不同的過年習俗,煒哥跟足北方人媽媽傳統食餃子慶祝外,又會用碌柚葉洗澡;郭柏妍雖然是三人中最年輕,但原來最迷信,打算大變身迎接牛年。

陳煒向來入得廚房、出得廳堂,由於媽媽是北方人,所以煒哥過往在農曆新年都會依足北方傳統,家家戶戶包自家餃子,一家人團聚食餃,每人捧着熱騰騰的餃子,溫暖在心頭。本身是包餃子熟手技工的煒哥,除了擅長炮製傳統韭菜豬肉味道外,又曾在飲食節目《食得好健康》中,親自示範極有創意的羽衣甘藍餃子,看來甚麼食材也難不到她。

煒哥說:「往年新年都會包餃子,今年預計有三日假期,但假期後我要開工拍新劇《黯夜守護者》,放假都要為劇集做準備,所以都未知有無時間包餃子呢。」工作不斷的煒哥自言不算迷信,但過年前都必定會用碌柚葉沖涼。她笑言︰「始終都想將過去一年唔好嘅運氣趕走,加上牛年犯太歲,可以跟番傳統習俗做少少嘢,用碌柚葉沖涼其實最簡單,最重要都係求心安理得。」

謝東閔︰一定着全套新衫

「牛仔」謝東閔今年踏入36歲,對於本命年犯太歲,他表示不會太在意:「我覺得係心理作用,不過屋企人會幫我攝太歲,以往年三十晚我都會去拜神,主要求來年工作順利。」他自言從小去英國讀書,所以小時候過年都沒有熱鬧氣氛,反而回港入娛樂圈後,才感受到新年的喜氣洋洋。

東閔說:「回港之後,每年新年都係同親友相聚嘅難得機會,所以我都幾鍾意過年,但係疫情關係,今年未必能夠同親友慶祝,但無論如何,都希望身邊所有親人朋友都身體健康。」雖然他是「番書仔」一名,但亦會跟足傳統過年習俗:「我會由內到外都換過晒全新嘅衣物,不過大年初一唔洗頭,真係有難度,呢樣我就無跟。」

郭柏妍:想染一頭紅髮擋災

應屆港姐季軍郭柏妍(Rosita)年紀輕輕,但原來相當迷信,會物色對自己生肖有幫助的飾物:「如果知道來年運程唔好都會擔心,所以每年都睇運程書,同埋盡可能做啲嘢,希望改善運程,最直接就係參考邊個生肖對自己有利,或者可以阻擋厄運,例如知道老鼠吊飾同牛好夾,我就會戴老鼠形狀嘅飾物,雖然我好驚老鼠,哈哈!」

Rosita笑言讀書時已經戴生肖飾物,但被同學取笑她奇怪,問她牛年會做甚麼事催旺自己運氣?她笑說:「今年我有諗過染一頭紅髮過年,既可以擋災,又有新年氣氛!」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏