【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

產後復出 譚凱琪驚開工揼奶唔方便

發佈時間: 2021/02/11

郭晉安、譚俊彥、譚凱琪(Zoie)及王君馨等,昨日宣傳下周一播放的新劇《失憶24小時》。去年10月誕下女兒的Zoie,昨日正式復出,餵母乳的她稍後開工拍新劇,擔心拍外景時要揼奶相當不便。

昨日眾人以劇中造型現身,當中江欣燕穿上低胸睡衣,力谷事業綫的她更彎腰拍照。王君馨即問她︰「點解我咁樣着就無呢個效果?」江欣燕搞笑回答︰「因為我食得多砵仔糕!」至於產後復出的譚凱琪狀態回勇,身材纖瘦的她透露稍後將拍新劇《十八年後的終極告白2.0》,她希望工作和家庭兩邊兼顧。

提到在疫情下復工,Zoie笑言老公絕對無投訴,反而支持她的決定:「老公只叫我要小心防疫,其實新劇對手譚俊彥同陳山聰屋企都有BB,相信大家都好注重防疫。」她又指現時快四個月大的囡囡開始懂得認人:「我擔心(開工後)佢唔認得我,但佢飲我嘅奶水,好需要我!其實我最擔心出外景時揼奶唔方便,但盡做啦,我見有啲雪奶袋,或者揼完奶叫老公幫手運返屋企,自己都隨身帶消毒用品。」

譚俊彥學郭晉安做好男人

同場的郭晉安與譚俊彥在新劇鬥智鬥力,二人笑言入廠前做足功課背熟劇本。安仔說:「我哋基本上唔會帶劇本入廠,一見面都唔打招呼,係直接講對白!同埋唔使傾劇本,我哋埋位前開始講家事。」譚俊彥則大爆安仔是絕世好老公:「有次凌晨聽到安仔講電話,話一定要買到某隻藥,因為佢老婆唔舒服一定要食嗰款。我覺得自己原來係咁差嘅老公,要學安仔咁做個好男人。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏