【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

教9歲愛女劉向蕙做功課 「Yes爹哋」劉德華嗌頂唔住

發佈時間: 2021/02/18

劉德華和劉青雲主演的《拆彈專家2》原定於去年底聖誕節檔期上映,奈何因第四波疫情而延期,直到今天「人日」才重見天日,正式上畫。回顧過去受疫情影響,華仔滿滿的工作行程突然煞停,雖然與九歲女兒劉向蕙的親子時間多了,但摩擦亦相應增加,華仔忍不住笑說︰「我係Yes爹哋,但都頂唔住。」

新片《拆彈專家2》跟上集沒有關連,是全新故事,飾演拆彈專家「潘乘風」的華仔,與拍檔劉青雲邊拆彈邊演繹一個深情故事。上一集安排炸紅隧後,今集則炸機場,製作費高達二億港元。身兼電影監製的華仔表示︰「機場係其中一個地標性建築物,其實可以喺宋皇臺拍嘅,不過諗住陽氣啲、大製作啲,所以就選擇喺機場拍。」身為老闆,華仔對於電影一度上映無期亦深感無奈,但他仍然保持正能量︰「既然大家都知道係咁,咪順住呢個情況,然後大家努力囉,亦都無得諗將來會點,因為大家都未知會點樣。」

抗疫生活變相增肥

疫情肆虐,連天王華仔亦無面畀,他有三部電影及兩個演唱會都叫停,所有工作都被打亂。華仔說︰「好似2020年突然喺我嘅行程中消失,但為咗自己樂觀啲同審慎啲,我仍然會plan嚟緊一年半嘅工作,但每兩個月會更新一次,同埋多啲網上活動。」華仔最近愛上玩抖音,頻頻拍片與粉絲互動,開戶短短兩日便狂吸超過5,000萬粉絲,相當厲害。至於疫情下的華仔日常會做甚麼?外間認定華仔對身形十分着緊,誰知他想也不想便說︰「增肥!我真係肥咗啲,食嘢多咗,但就愈來愈懶做運動,成日覺得自己喺屋企,可以大把時間做運動,點知拖到最後都無做。」

與劉青雲合作仍有默契

雖然工作暫停,但華仔卻偷得浮生,有更多時間陪伴寶貝女。華仔直言︰「上年農曆年我返咗大馬,但因為開始有疫情,就留喺當地,到四月先返港。由過年起佢(女兒)就網上教學,一直到六月,都多咗親子時間,無端端學多咗好多,好似重新再讀書咁。」華仔續說︰「以前唔使教佢做功課,所以依家係多咗做功課嘅時間,唔算親子時間。」他忍不住扮作割頸斷氣,又笑說︰「成日都會覺得,有無搞錯,(囡囡)咁都唔識(做)。我唔係惡爹哋,我係Yes爹哋,但係都頂唔住,哈哈!我諗呢段時間,好多父母都好明白我嘅心態,係一個考驗。依家我脾氣好咗,仲好過以前。(囡囡開心你多咗時間陪佢?)我返去問下佢先,應該開心啩,我無正面問過。」

華仔跟劉青雲繼電影《嚦咕嚦咕新年財》後,相隔18年再合作,華仔笑言有壓力︰「今次搵青雲都覺得有少少壓力,死啦,唔知同佢咁耐無對戲會有咩改變。青雲真係好好嘅演員,我哋開工前會對稿,佢講得好清楚,於是我哋一埋位特別合拍,好似返去以前咁。」

化粧及髮型︰鄭如麗

服裝︰Kolor @ Lane Crawford

場地︰九龍灣國際展貿中心(KITEC)

撰文︰倪小珊

攝影(部分)︰林良明

美術︰梁政敏