【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自資拍荷里活電影 何超儀唔敢亂使錢

發佈時間: 2021/02/18

何超儀昨日與老公陳子聰及《兩顆絕望的心》導演Mike Figgis,到將軍澳邵氏影城出席荷里活新片《Mother Tongue》開鏡儀式。超儀今次自資開拍新片,透露因疫情所限,由原先遠赴美國製作,改為在香港拍攝,成本節省六成,但她笑言不會因此而亂花錢。

新片《Mother Tongue》由陳子聰監製、曾入圍奧斯卡最佳導演的Mike Figgis執導,何超儀一人分飾兩個神秘角色。超儀表示電影全英語對白,原定在美國開拍,因疫情決定在港拍攝:「今次真係誠意打動導演,導演對香港電影嘅製作同質素好有信心,相信香港電影人係有料到,多謝佢肯嚟香港,令香港電影人有工開。」其他外籍演員已抵港,現正接受隔離。

搭建大屋廠景

新片由超儀全數投資,她笑言勝在有自由兼無壓力,提到在邵氏影城搭景拍攝,她說:「我同導演寫包單,可以搭到一個有美國加州風味嘅景,今次喺影城起咗一間成個廠咁大嘅巨屋,至於花費幾多就唔講啦。」超儀預計電影拍攝一個月,又指在香港拍攝,製作成本大減六成,不過她笑說:「使錢方面反而無大家想像中咁鬆手,我真係唔夠膽,一切要睇時勢,但希望趕到喺今年內完成部戲,之後參加世界各地影展,可能明年先上映。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏