【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳家樂演海關挑戰記憶力

發佈時間: 2021/02/19

曾經憑18年熱播劇《逆緣》爺爺一角成功入屋的陳家樂,近日再參與無綫劇集《把關者們》的拍攝工作,飾演海關關員的他自言以往從未有機會接觸該政府部門,拍劇時要背熟不少條款,戲言「記性差啲都唔掂」!

《把關者們》以海關關員的故事作藍本,劇集日前已煞科。早前劇中眾演員包括陳家樂、袁偉豪、黃智雯等返將軍澳電視城拍攝宣傳海報,陳家樂難得跟眾人重聚,話題滔滔不絕,他說︰「劇集拍咗兩、三個月,前幾日終於煞科,好唔捨得,事關同一班演員由最初唔熟到打成一片嘅時候,劇集就煞科,趁拍海報再見面,大家又玩得好開心。」

做大哥哥引領年輕人

劇中飾演海關關員,家樂笑稱︰「正所謂『民生無小事』,原本以為加入海關,必定有好多大事要做,原來我只係負責一啲雞毛蒜皮嘅事,但係又乜都關我事,角色幾得意。」家樂拍攝劇集前,對海關工作的認識只是皮毛︰「之前唔熟海關工作,以為只係平時我哋出入境見到嘅嘢,原來佢哋要收集好多情報,加上幕後人員做好多資料搜集,令我開始了解呢個部門嘅工作性質原來好廣闊,又要背好多條款!(係咪好多NG?)好彩唔算多,試諗下我哋只需要跟劇本背熟一啲條款就得,現實中海關關員要背熟嘅條款仲多細節,真係記性差啲都唔掂!」

提到不少年輕演員參與該劇,現年36歲的家樂笑言合作過程愉快︰「我嘅角色分兩條綫,一條跟袁偉豪,佢就好似我嘅哥哥咁,帶領成班人,佢有一種懾人魅力,跟佢學到好多嘢;另一邊就輪到我做『哥哥』lead住20幾人,好有活力。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明(部分)