【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

教會重逢 陳少霞讚馬浚偉有書卷氣

發佈時間: 2021/02/24

前藝人陳少霞為馬浚偉主持的節目《緣來自咖啡2》擔任嘉賓,兩人在98年劇集《鹿鼎記》合作後,便鮮有聯絡,直至近年在教會重逢,彼此才重新認識。馬仔說︰「見到佢(陳少霞)有新開始、新生活,戥佢高興,人生路上經歷好多考驗,難得仲保持樂觀性格,對生活充滿希望同喜樂,但願大家都能感受佢嘅能量,正能量唔係講出嚟,係做出嚟嘅。」

現年44歲的陳少霞再婚嫁「法拉利之父」李文輝後,甚少出席公開活動,不過她仍關注好友動向,笑指現在的馬仔很有書卷氣。陳少霞說︰「感覺佢將神賜畀佢嘅氣質發揮得好好,無論工作定讀書,都全力以赴做到最好,佢做每一件事都唔係三分鐘熱度,非常難得。老朋友見面傾偈嘅感覺好難用言語表達,以前拍戲都無呢啲機會。」另一位嘉賓蘇施黃亦大讚馬仔說:「馬仔14歲就半工半讀,邊賣雪糕邊返學到中學畢業,呢種能耐同經驗非一般人有,佢鞭策自己一直向上爬,不停進修學習,先有今日大家熟悉嘅馬浚偉。」