【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

讚老婆煎糕有一手 蕭正楠封黃翠如做「廚如」

發佈時間: 2021/02/26

蕭正楠最近在煮食節目《Testing Menu》中拜師學廚,發揮烹飪小宇宙,昨日他出席記者會,即席示範火焰炒洋葱,有姿勢有實際。阿蕭以往經常取笑老婆黃翠如毫無下廚天份,不過昨日他大讚老婆煎賀年糕點十分美味,更幫太太改名做「廚如」。

蕭正楠昨日一身大廚look,宣傳他主持的myTV SUPER煮食節目《Testing Menu》。阿蕭在節目中跟隨十位星級廚師學藝,本身熱愛下廚的他獲益良多:「跟咁多位星級廚師學煮餸之後,真係發覺唔可以蝦碌,唔可以亂打亂撞,尤其跟日本師傅學藝,仲要係懷石料理,每個步驟都要好細心。今次真係學咗好多,可能畀錢都學唔到呀!」

幻想隔離營歎米芝蓮美食

提到阿蕭去年尾拍攝節目時,因有餐廳員工確診新冠肺炎,阿蕭被列為密切接觸者而要入隔離營,他說:「最緊要大家最後無事,過去唔好再提啦。不過喺隔離營嗰陣,都幻想過如果同一齊隔離嘅廚師煮嘢食,咁咪可以喺隔離營都品嘗到米芝蓮菜式囉!」

阿蕭笑言學藝後,也試過下廚給老婆黃翠如品嘗,他又搞笑說:「翠如呢排升咗級,有新花名叫『廚如』,因為佢新年煎咗好多蘿蔔糕同年糕,全部都好好食,又無整壞個爐!」節目中阿蕭學煮豬腳薑,是否寓意造人?他強調該集主要介紹雞蛋,所以才會炮製豬腳薑,跟自身沒有關係:「生BB睇緣份,我同翠如一向都好隨意,依家淨係想快啲解封,可以去旅行。」

攝影︰林良明

採訪︰Pauline