【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

否認腰斬節目 曾志偉突襲《#後生仔傾吓偈》

發佈時間: 2021/03/08

曾志偉出任TVB副總經理後搞作多多,外間有傳他有意整頓J2節目《#後生仔傾吓偈》,雖然17年開播的《#後生仔傾吓偈》談到的話題較其他節目大膽年輕,但主持之一的陸浩明(6號)被認為屬「余詠珊黨」;加上馮盈盈等主持的新節目《解構心機女》將於本月底播出,有網民推測《#後生仔》難逃腰斬命運。

不過,志偉日前突然亂入《#後生仔》錄影,與主持6號、馮盈盈、林穎彤及一班「後生仔」KOL傾偈,志偉大派定心丸說︰「唔使怕,就算腰斬呢個節目,都只會因為你哋要主持其他更重要嘅節目,因為你哋係TVB嘅財產,況且你哋咁紅!」志偉接受訪問時,坦言外界太多傳言,所以他決定現身穩定軍心。他強調《#後生仔》一定繼續製作,並希望一眾主持構思更多新內容。另外,志偉透露將盡快重啟藝訓班,並希望招生100人,除了培訓幕前演員,亦特別加強訓練幕後精英。